همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اشتغالزایی 7 میلیون نفر با همت اتاق اصناف


  

اشتغالزایی 7 میلیون نفر با همت اتاق اصناف
نماینده اصناف خراسان رضوی در اتاق اصناف ایران گفت: اتاق اصناف، اشتغال پایدار برای بیش از 7 میلیون نفر در کشور را فراهم کرده است.
علی کیانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه اصناف کشور ویترین تمام نمای اقتصاد ایران هستند این مجموعه را بزرگ‌ترین زنجیره توزیع کالایی در کشور دانست و بر بـرنامـه‌ریزی و بازنگری حمایت‌های دولت از اتا‌ق‌های اصناف به ویژه اصناف ایران تاکید کرد.
وی با بیان اینکه اصناف در سراسر کشور دارای 8 هزار و300 اتحادیه و400 اتاق اصناف هستند گفت: این مجموعه بزرگ علاوه بر تامین و توزیع نیازهای جامعه می‌تواند سیاست‌های کلان اقتصادی را نیز پشتیبانی کند.
عضو اتاق اصناف سبزوار بااشاره به سیاست‌های افزایش جایگاه تولید در مجموعه‌های صنفی کشورگفت: 700 هزار نفر از واحدهای صنفی در بـخش تـولید در حال فعالیت هستند که با بازنگری و تدوین برنامه‌های اجرایی بر اساس برنامه‌های بالا دستی می‌توان زمینه گسترش فرهنگ تولید را در بین اصناف کشور ایجاد کرد.
کیانی با بیان اینکه مالیات‌های متعددی از اصناف گرفته شود گفت: دریافت مالیات‌های مختلف همچون ارزش افزوده، مشاغل و امری الزامی و قانونی است، اما باید در این حوزه بسترهای لازم و سیاست‌های مالیاتی برای هم‌افزایی فعالیت‌های اصناف ایجاد شود و فرهنگ پرداخت حقوق مالیاتی در بین اصناف با توجه به ساختار کاری آنها در سراسر کشور جاری شود.
وی گفت: بیش از سه میلیون واحد صنفی در کشور در حال فعالیت و ارائه خدمات به هموطنان هستند
و از این تعداد بیش از 200 هزار واحد صنفی در خراسان رضوی فعال هستند که نقش موثری در توسعه پایدار استان دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد