همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

رئیس مرکز علمی-کاربردی جامعه اسلامی کارگران عنوان کرد

رئیس مرکز علمی-کاربردی جامعه اسلامی کارگران عنوان کرد
اشتغال‌زایی 30 درصدی برای دانشجویان «مرکز علمی-کاربردی جامعه اسلامی کارگران»
رئیس مرکز علمی-کاربردی جامعه اسلامی کارگران گفت: آموزش‌های مرکز علمی-کاربردی جامعه اسلامی کارگران سبب اشتغال‌زایی برای 30 درصد از دانشجویان فاقد شغل این مرکز شده است.
محمدعلی زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برنامه‌های این مرکز در زمینه مباحث فرهنگی اظهار کرد: این دانشگاه در بحث فرهنگی تلاش می‌کند تا متناسب با شرایط فرهنگی و انجام فعالیت‌های فرهنگی، مشکلات و معضلات نسل جوان را با انجام برنامه‌ریزی‌های فرهنگی برطرف کند.
وی با بیان اینکه آموزش‌های مرکز علمی-کاربردی جامعه اسلامی کارگران سبب اشتغال‌زایی برای 30 درصد از دانشجویان فاقد شغل شده است، اضافه کرد: درصد بالایی از دانشجویان مشغول به تحصیل در این مرکز از افراد شاغل هستند.
رئیس مرکز علمی-کاربردی جامعه اسلامی کارگران با تاکید بر اینکه حدود 90 نفر به عنوان استاد حق‌التدریس در این مرکز فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: اکثر این افراد از سابقه طولانی در رشته‌های مورد تدریس خود برخوردار هستند.
وی با اشاره به اینکه سطح آموزشی این مرکز نزدیک به بازار کار و متناسب با نیاز‌های بازار کار است، ادامه داد: یک‌هزار و 705 نفر دانشجو در مرکز علمی-کاربردی جامعه اسلامی کارگران مشغول به تحصیل هستند و دوره‌های آموزشی براساس ظرفیت 50 نفر برگزار می‌شود.
زارع تاکید کرد: ثبت‌نام افراد متقاضی برای شرکت و پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و دوره‌های کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی از ابتدای بهمن ماه امسال آغاز شده و ثبت‌نام این افراد تا فردا ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد