همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پرسش و پاسخ: بازنشدن صفحات با UC Browser


حکیم عبدالخانی از اهواز: برنامه UC browser در تلفن‌همراه اندرویدی من بخوبی کار نمی‌کند. حتی یک بار نسخه به‌روز آن را نصب کردم، ولی هنگامی که آدرسی را در مرورگر آن وارد می‌کنم، پیغام خطا می‌دهد و بعد از چند بار تکرار این عمل، از صفحه آدرس خارج می‌شود. وقتی از فیلترشکن استفاده می‌کنم، نرم‌افزار بخوبی کار می‌کند. مشکل از چیست؟

پاسخ کلیک: مرورگر UC Browser مانند مرورگر Opera mini برای بازکردن صفحات وب از سرورهای پراکسی داخلی خود کمک می‌گیرد. به‌عبارت دیگر درخواست‌های شما به سرورهای پراکسی مرورگر ارسال شده، سپس از همین سرورهای پراکسی به شما بازگردانده می‌شوند. باتوجه به این‌که این مدل عملکرد موجب عبور از فیلتر می‌شود، دسترسی به سرورهای مورد استفاده این نرم‌افزارها در ایران مسدود شده است. به همین دلیل هنگامی که قصد دارید از مرورگر استفاده کنید، ارتباطی با سرور پراکسی مرورگر برقرار نمی‌شود و مرورگر قادر به باز کردن صفحات نیست، اما هنگامی که فیلترشکنی را روی تلفن‌همراه خود فعال کنید، دسترسی به سرورهای پراکسی نیز مهیا شده و مرورگر بخوبی عمل می‌کند. برای حفظ امنیت اطلاعاتتان پیشنهاد می‌کنیم از این مرورگرها استفاده نکنید. کروم و فایرفاکس گزینه‌های بسیار خوبی برای وبگردی در تلفن‌همراه و تبلت به‌شمار می‌روند.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد