همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

شرایط استخدام در آموزش و پرورش منتشر شد


  

برای جذب حدود 3700 نفر
شرایط استخدام در آموزش و پرورش منتشر شد
وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز، براساس مجوز شماره 13532- 94/2/7 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری حدود 3700 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندهای عمومی و تخصصی در تاریخ  94/6/27  به صورت پیمانی در مشاغل آموزشی استخدام می نماید.
به گزارش خبرنگار بازارکار، همه دارندگان مدرک فوق دیپلم تا دکترا می‌توانند در آزمون آموزش و پرورش شرکت کنند و شرط سنی برای دارندگان مدرک فوق دیپلم 25 سال، لیسانس 30 سال و فوق لیسانس 35 سال است.
بر اساس اعلام آموزش و پرورش رشته‌های شغلی در این آزمون به سه گروه تقسیم می‌شوند که داوطلبان با توجه به رشته‌ و مقطع تحصیلی خود می‌توانند متقاضی یکی از این رشته‌های شغلی شوند.
بر اساس اطلاعیه ای که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است،گروه اول رشته‌های مورد نیاز به بخش استادکار که مربوط به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش می‌باشد و دارندگان مدرک کاردانی می‌توانند با توجه به رشته تحصیلی خود متقاضی این رشته‌های شغلی شوند.
همچنین گروه دوم به بخش هنرآموز که مربوط به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش می‌باشد و دارندگان مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند با توجه به رشته تحصیلی خود متقاضی این رشته‌های شغلی شوند و گروه سوم نیز بخش عمومی که مربوط به مدارس ابتدایی و متوسطه نظری می‌باشد و دارندگان مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند با توجه به رشته تحصیلی خود متقاضی این رشته‌های شغلی شوند.
لازم به تاکید است کلیه اطلاعات مربوط به شرایط و ضوابط پذیرش، عناوین و کدهای رشته‌های شغلی، رشته‌های تحصیلی و مقاطع مورد پذیرش در رشته‌ها، شهرهای پذیرنده و دامنه پذیرش در این شهرها و مواد آزمون تخصصی در اطلاعیه اصلی و تکمیلی همزمان با شروع ثبت‌نام در تاریخ 94/5/15 بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است که بر اساس اعلام آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش ۱300 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران  را نیز در این آزمون استخدامی جذب می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد