همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

طرح رآی آموز رایتل


  

طرح رآی آموز

علم بهتر است و ثروت
(آموزش دهید، آموزش ببینید و درآمد کسب کنید)

با طرح رآی آموز، آموزش سنتی و زحمت رفت و آمد به کلاس را فراموش کنید. رایتل امکان کسب آموزش، تدریس یا هر دو را در مکان و زمان دلخواه بر روی هر نوع دستگاه با استفاده از سیم‌کارت‌های رایتل برای شما فراهم می‌کند.

رآی آموز چیست؟

رایتل به‌عنوان اپراتور پیشگام در معرفی فناوری نسل سوم مخابرات، بستری را برای تبدیل رابطه سنتی دو جانبه اپراتور و مشترک به رابطه سه جانبه مشترک، اپراتور و تولیدکنندگان محتوی و خدمات فراهم آورده است. به این ترتیب شرکت‌ها و سازمان‌های تولیدکننده محتوی می‌توانند تولیدات خود را از طریق شبکه نسل سوم رایتل در اختیار مخاطبان قرار دهند. بر این اساس امکان استفاده از صدها دوره آموزشی و نیز امکان تدریس به صورت مجازی تحت عنوان طرح رآی آموز در اختیار مشترکین رایتل قرار گرفته است.
در طرح رآی آموز، شما علاوه بر امکان بهره‌مندی و شرکت در دوره‌های آموزشی، می‌توانید در رشته تخصصی خود آموزش دهید و درآمد کسب نمایید.
سیم کارت رای آموز رایتل، روش دسترسی انحصاری به سامانه مجازی آموزش مهارت و یادگیری دانش بنیان طرح ملی امید است که از سوی سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود.
این طرح، بر اساس روش های نوین آموزشی مبتنی بر فضای مجازی و با بهره گیری از ابزارهای نوین فناوری اطلاعات با هدف کارآفرینی دانش بنیان، ارتقای سطح آگاهی جامعه و فرهنگ عمومی پیرامون مهارت آموزی و کسب فرصتهای شغلی، طراحی شده است.

مدارک پایان دوره معتبر، امتیازی ویژه برای علاقمندانی است که علاوه بر تمایل به تحصیل، خواهان بهره‌مندی از این فرصت جهت ارتقاء سازمانی و شغلی خود هستند.
 

چرا طرح رای آموز را خریداری کنیم؟

  • امکان شرکت در صدها دوره آموزشی
    • فرصتی مناسب جهت کسب دانش
    • بهره‌مندی از اعتبار ریالی جهت شرکت در دوره‌های آموزشی متعدد:
      • اعتبار آموزشی 470.000 ریال ویژه شرکت در دوره‌های آموزشی مورد تایید سازمان آموزش فنی حرفه ای و مرکز توسعه فناوری اطلاعات
    • امکان شرکت در دوره های بین المللی از قبیل TOEFL، MOS، IC3 و ده ها دوره دیگر
    • امکان ارزیابی میزان یادگیری خود طی هر دوره
  • امکان کسب درآمد از طریق تدریس ( تا سقف 25.000.000 ریال در ماه)
    • فرصتی مناسب برای به اشتراک‌گذاری تخصص و کسب درآمد
    • بهره‌مندی از اعتبار ریالی جهت تدریس دوره‌ای که در آن مهارت دارید:
      • اعتبار ریالی جهت تدریس دوره‌های آموزشی به ارزش 3.120.000 ریال
  • امکان تطبیق برنامه زمانی دوره‌های آموزشی مورد نظر با برنامه زمان‌بندی کارهای روزانه
  • امکان استفاده از ویدیوهای آموزشی، طرح پرسش و دریافت پاسخ، شرکت در آزمون‌های مختلف
  • دریافت یک عدد سیم‌کارت اعتباری رایتل به‌صورت رایگان
  • دریافت مدرک پایان دوره معتبر(داخلی و بین المللی) *

دپارتمان های اصلی آموزشی و فهرست کامل دوره‌ها در آدرس www.iranlms.ir قابل دسترسی است.

* لازم به ذکر است که هریک از دوره‌های برگزارشده در این طرح با همکاری معتبرترین مراکز آموزشی کشور (سازمان آموزش فنی حرفه ای، دانشگاه های برتر و سایر مراکز آموزشی معتبر) برگزار می‌شود.
 

چگونگی خرید طرح رای آموز

کلیه علاقمندان می‌توانند به روش زیر در طرح رآی آموز رایتل ثبت نام نموده و با پرداخت مبلغ 99,000 ریال علاوه بر دریافت یک عدد سیم‌کارت اعتباری، از 470,000 ریال اعتبار شرکت در دوره‌های آموزشی و 3.120.000 ریال اعتبار جهت تدریس دوره آموزشی استفاده نمایند:
مراجعه به نشانی الکترونیکی www.iranlms.ir قسمت ثبت نام طرح

در این طرح فقط هزینه های مربوط به ارسال پستی و کتاب الکترونیک، به ترتیب به مبالغ50,000 ریال و 49,000 ریال از مشترک دریافت خواهد شد.

محصولات/ خدمات قیمت (ریال)
سیم کارت اعتباری رایتل 200.000
شارژ اولیه* 20,000
هدیه جهت ثبت نام در دوره های آموزشی 470,000
هدیه جهت تدریس دوره های آموزشی 3.120.000
دسترسی رایگان به سامانه آموزشی(IVR) 30,000
ارزش کل بسته و سیم کارت 3.840.000
هزینه کتاب الکترونیک 49,000
هزینه پست 50,000
مبلغ قابل پرداخت پس از محاسبه تخفیف** 99,000

* شارژ اولیه قابل استفاده برای تمامی خدمات درون و برون شبکه رایتل با مهلت استفاده 30 روزه است.
**مبلغ با احتساب مالیات بر ازرش‌افزوده است.

استفاده از کلیه هدایای بسته آغازین (شامل تماس صوتی، پیامک و اینترنت) تنها در مناطق تحت پوشش شبکه نسل سوم رایتل (3G) امکان‌پذیر است. در مناطق خارج از پوشش‌دهی رایتل، استفاده از خدمات پایه، شامل تماس صوتی، پیامک و اینترنت تحت پوشش خدمات رومینگ ملی (شبکه نسل دوم/2G اپراتورهای میزبان) و مطابق تعرفه‌های عادی شبکه رایتل (خارج از بسته) میسر است.
 

نحوه استفاده از اعتبار آموزشی

  1. از آدرس www.iranlms.ir ، به قسمت ثبت نام طرح مراجعه نموده و فرایند ثبت نام را طی نمایید.
  2. سپس با ورود به قسمت ورود به کلاس از آدرس www.iranlms.ir ، شناسه کاربری و رمز عبور خود را (که طی فرایند ثبت‌نام دریافت نموده اید)، در قسمت مربوطه درج نموده و به سامانه آموزشی وارد شوید.
  3. با انتخاب هریک از گزینه های دوره‌های آموزشی و تدریس دوره آموزشی می توانید از اعتبار ریالی تخصیص یافته در این طرح استفاده نموده و از مزایای آن بهره مند شوید.
  4. راهنمای استفاده نیز در همان قسمت در اختیار شما قرار دارد.

گزینه تدریس دوره 

هریک از کاربران دارای صفحه شخصی‌ای می‌باشد که در آن می‌توانند با توجه به تخصص خود اقدام به تدریس نموده و درآمد کسب کنند. برای این منظور کافی‌ است، گزینه تدریس دوره آموزشی را در سامانه آموزشی انتخاب نمایید. در این بخش، امکان بارگذاری رزومه، محتوی دوره تخصصی که قصد آموزش آن را دارید و همچنین انتخاب زمان برگزاری کلاس‌ها وجود دارد.

  • پس از بارگذاری رزومه آموزشی، رزومه توسط گروه‌های محتوایی متشکل از خبرگان و اساتید مراکز معتبر آموزشی همکار مورد بررسی قرار می‌گیرد، درصورت تایید صلاحیت تدریس، اطلاع‌رسانی مقتضی صورت گرفته و کد تدریس به وی تخصیص داده می‌شود.
  • امکاناتی نظیر موارد زیر در این قسمت برای مدرس فراهم است:
    • بارگزاری محتوای دوره و جزوه آموزشی
    • ایجاد بانک سوالات
    • نظرسنجی
    • تعیین هزینه شرکت در دوره آموزشی و ساعت برگزاری کلاس
    • و غیره
  • اطلاع‌رسانی به فراگیران و تشکیل کلاس توسط مدرس صورت می‌گیرد.
  • راهنمای استفاده نیز در همان قسمت در اختیار کاربر قرار دارد.

گزینه دوره‌های آموزشی  

در این بخش کاربر به دو روش آموزش مبتنی بر نرم‌افزار تحت وب و دوره‌های آموزش مجازی می‌تواند در دوره‌های مورد علاقه خود شرکت نماید. توضیحات در ادامه ذکر شده‌است.


دوره‌های آموزش مبتنی بر نرم افزار تحت وب
علاقمندان می‌توانند به‌صورت دلخواه در هریک از دوره‌های مشخص شده در جدول مربوطه ثبت‌نام نمایید. بدین منظور:

  • بر روی گزینه ثبت‌نام مطابق تصویر شماره 1 کلیک کرده و مراحل مربوطه را طی نمایید.
  • سپس نرم افزار آموزشی را که در قالب لوح فشرده (DVD) همراه با بسته سیم‌کارت برای شما ارسال شده است، بر روی رایانه شخصی خود نصب نمایید.
  • پس از نصب نرم افزار، بر روی آیکن ایجاد شده بر روی دسکتاپ کامپیوتر خود، کلیک کنید تا پنجرهای همانند تصویر شماره2 ظاهر شود.
  • در پنجره باز شده، آیکن‌های برنامه‌های کاربردی متناسب با دوره‌های ثبت‌نامی قابل مشاهده است؛ شما می‌توانید با کلیک بر روی هر یک از آن‌ها وارد محیط آموزشی شوید.



دوره‌های آموزش مجازی
شما می‌توانید به‌صورت دلخواه در هریک از دوره‌های مشخص شده در جدول مربوطه ثبت‌نام نمایید. بدین منظور تنها کافیست بر روی گزینه ثبت‌نام دوره مورد نظر خود، همانطور که در تصویر شماره1، نمایش داده شده است، کلیک نمایید (جهت استفاده از این دوره‌ها، نیاز به نصب نرم افزار آموزشی نمی‌باشد).

نکات قابل توجه

  • سیم‌کارت اعتباری اعطاء شده در طرح رآی آموز شامل طرح سیم‌کارت هدیه نمی‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، به صفحه طرح سیم‌کارت هدیه مراجعه فرمایید.
  • صدور گواهینامه معتبر، مشروط به موفقیت در دوره مربوطه است. نام مراکز صادر کننده گواهی پایان دوره، باتوجه به دوره آموزشی انتخابی متفاوت می‌باشد. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص این مراکز، به وب‌سایت www.iranlms.ir مراجعه نمایید.

پشتیبانی آموزشی: 42517-021

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد