همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جزئیات برگزاری آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی

  

جزئیات برگزاری آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی اعلام شد

آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران در سال 1397 پنج‌شنبه هشتم آذرماه برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران در سال 1397 صبح روز پنجشنبه هشتم آذرماه در شهر تهران برگزار می‌شود. 
فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته می‌شود، بنابراین تمام داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ تمام داوطلبان‌ از روز سه شنبه ۶ آذرماه برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد بنابراین تمام داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس نشانی و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. 
‌ اطلاعیه مربوط به این آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور نیز قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد