همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ثبت نام دوره هشتم فقه القضا آغاز شد

  

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش های تخصصی فقه، ثبت نام از داوطلبان شرکت در دوره هشتم فقه القضا از تاریخ 1397/10/25 تا 1397/11/25 از طریق همین پایگاه انجام خواهد گرفت.

داوطلبان در این دوره با سه مرحله آزمون ورودی به صورت چهار گزینه ای(نیمه اول اسفند 97)، آزمون تشریحی علمی و در نهایت مصاحبه علمی و تشخیصی همراه با شرط معدل پذیرش خواهند شد.

آزمون تستی دوره هشتم فقه القضا روز جمعه 10 اسفند 1397 ساعت 8:30 صبح در  قم-زنبیل آباد-صدوقی 5 برگزار می شود.

با توجه به این که تمام مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون، کاملا الکترونیکی و از طریق سامانه وِیژه جذب دوره جدید، انجام می پذیرد؛ لازم است، داوطلبان، برای درج اطلاعات مورد نیاز دقت کافی را داشته باشند. همچنین اسکن عکس 4*3 تمام رخ و رنگی خود را با حجم کم تر از 200 کیلو بایت با فرمت ( JPG) تهیه و از طریق بخش مربوطه ارسال نمایند.

بدیهی است، با توجه به موارد ذکر شده بالا، هرگونه اشتباه در ارسال اطلاعات و یا آپلود عکس نامناسب به منزله انصراف تلقی و ثبت نام داوطلب کان لن یکن تلقی می‌گردد.

 

داوطلبان گرامی توجه داشته باشند:

1- مبلغ ثبت نام جهت رفاه حال طلاب عزیز تغییری نکرده و همانند سال گذشته 20 هزار تومان تعیین گردیده است.

2- قبل از ثبت نام از دارا بودن شرایط ثبت‌نام و امکان حضور در جلسه آزمون اطمینان حاصل نمایید، وجه دریافتی بابت ثبت نام به هیچ عنوان عودت نمی گردد.

3- جهت تسهیل در امر ثبت نام قبل از شروع؛ مراحل ثبت نام را از "اینجا " مشاهده و اطلاعات مورد نیاز را تهیه فرمایید تا با مشکل مواجه نشوید.

4- داوطلبان گرامی سعی کنند از رایانه برای ثبت نام استفاده نمایند، با گوشی همراه امکان اختلال در سامانه ثبت نام و درگاه پرداخت وجود دارد.

 5- با عضویت در کانال تلگرامی و سروش ثبت نام مرکز آموزش های تخصصی فقه "reg_atfeqh@" از آخرین اخبار و اطلاعیه های ثبت نام مطلع شوید.

ایتا: https://eitaa.com/reg_atfeqh

تلگرام: https://t.me/reg_atfeqh

سروش: https://Sapp.ir/reg_atfeqh

 

  پس از مطالعه شرایط پذیرش و سر فصل های آزمون از "اینجا" و مشاهده مراحل ثبت نام و تهیه اطلاعات مورد نیاز از "اینجا می توانید ثبت نام را آغاز نمایید.

 

 شروع ثبت نام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد