همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

شماره همسان رایتل

  

شماره همسان

ارتباط خود را با شماره همسان رایتل، دائمی کنید.
رایتل در پاسخ به یکی از درخواست‌های مشترکین تلفن همراه کشور، اقدام به ارایه شماره دائمی همسان (مشابه) سیم‌کارت دائمی خودشان کرده است. دارندگان پیش شماره‌های مختلف سیم‌کارت دائمی تلفن همراه، با پیشنهاد ویژه رایتل می‌توانند ارتباط خود را با شماره رایتل نیز ماندگار کنند. متقاضیان در بازه زمانی 21 مهرماه تا پایان سال 97، امکان دریافت شماره مشابه سیم کارت دائمی فعلی خود را از رایتل در قالب یک سیم‌کارت با پیش شماره خوش آهنگ 0920 به‌همراه هدایای آغازین دارند. مشخصات هدایای آغازین به شرح زیر است:

خدماتحجممهلت استفاده
اینترنت1 گیگابایت1 دوره 30 روزه
تماس صوتی رایتلی1000 دقیقه1 دوره 30 روزه

در این طرح، برای متقاضیان خرید سیم‌کارت دائمی 75% تخفیف در نظر گرفته شده است؛ یعنی فقط با پرداخت پرداخت 30 هزار تومان (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده) سیم‌کارت دائمی رایتل مشابه شماره سیم‌کارت فعلی خود را خواهند داشت.
مشترکین سیم‌کارت دائمی تلفن همراه سایر اپراتورها که تمایل به استفاده از مزایای سیم‌کارت دائمی رایتل دارند، می‌توانند شماره مشابه سیم‌کارت فعلی خود را با پیش شماره 0920 دریافت کنند و از مزایای زیر بهره‌مند شوند:

  • پوشش سراسری
  • اینترنت پرسرعت همراه
  • پایین‌ترین تعرفه خدمات در کشور
  • بسته‌های جذاب و متنوع متناسب با نیاز هر مشترک

نحوه خرید سیم‌کارت

متقاضیان خرید سیم‌کارت دائمی می‌توانند با مراجعه به صفحه ثبت نام و خرید سیم کارت / طرح شماره همسان و فروشگاه‌های رایتل نسبت به درخواست برای دریافت شماره دائمی رایتل (0920) مشابه شماره سیم‌کارت دائمی خود اقدام کنند؛ قبل از شروع ثبت‌نام، موجود بودن شماره بررسی می شود و در صورت وجود، پیامکی از سوی رایتل به شماره اعلام شده، ارسال می‌شود که حاوی یک کد است. متقاضی می‌تواند، نسبت به اعلام/ درج کد اقدام و در صورت صحت کد، امکان ثبت نام و خرید شماره سیم‌کارت دائمی رایتل، مشابه شماره سیم‌کارت دائمی فعلی خود را خواهد داشت.

نکات:

  • سقف اعتبار این نوع سیم‌کارت، 30 هزار تومان در هر دوره صورت‌حساب است.
  • امکان ترابرد خروجی برای خریداران این محصول، علاوه بر پرداخت تمامی بدهی ها در زمان درخواست، تنها به شرط پرداخت مبلغ 900,000 ریال (بدون احتساب مالیات برارزش افزوده) به عنوان تفاوت بهای قیمت سیم‌کارت طرح حاضر با قیمت مصوب 1,200,000 ریال وجود دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد