همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سامانه 714 بانک مسکن

  با استفاده از سیستم همراه بانک مسکن مبتنی بر USSD بدون نصب هیچ گونه نرم افزاری بر روی تلفن همراه قادر به انجام عملیات بانکی خواهید بود.

نحوه استفاده از خدمات
  •  ورود کد #714* و مشاهده منوی سرویس ها
  • انتخاب سرویس مورد نظر از طریق وارد کردن عدد مربوط به سرویس و ارسال آن
  • انجام مراحل مربوط به عملیات با توجه به پیغام هایی که نمایش داده می شود.
 
نکات مهم
  • جهت استفاده از خدمات مبتنی بر کارت، رمز دوم کارت (از طریق مراجعه به خودپرداز و انتخاب گزینه «تخصیص یا تغییر رمز دوم») الزامی می باشد.
  •  فعال سازی سرویس های ویژه (انتقال وجه و پرداخت قسط) از طریق مراجعه به یکی از شعب امکان پذیر می گردد.
  • در این سیستم سرویس های قابل ارائه برای تمامی کارت های شتابی، پرداخت قبض و خرید شارژ می باشد.
 
نحوه فعال سازی 
  • مراجعه به شعب بانک مسکن
  • فعال سازی موبایل بانک برای کارت ها و حساب های مورد نظر
  • دریافت رمز دوم کارت جهت استفاده از خدمات کارتی
 
خدمات ارائه شده در سرویس USSD 
  • دریافت موجودی
  • خرید شارژ
  • پرداخت اقساط، دریافت صورت وضعیت تسهیلات، دریافت صورت حساب پرداخت اقساط
  • دریافت کد شبا
  • انتقال وجه
  • پرداخت قبض
  • دریافت صورت حساب
 
خدمات مبتنی برکارت
 
1. مانده: انتخاب این گزینه امکان مشاهده موجودی کارت مسکنی را امکانپذیر می سازد.
2. خدمات شارژ: با انتخاب این گزینه منویی مبنی بر 3 امکان مختلف این سرویس نمایش داده می شود.
  • خرید شارژ
  • شارژ مستقیم: این امکان را به شما می دهد که میزان شارژ دلخواه خود را بدون نیاز به وارد کردن رمز شارژ به اعتبار سیم کارت خود اضافه کنید.
  • شارژ عوارض راهداری: اعتبار برچسب الکترونیکی عوارض خود را می توانید با انتخاب این گزینه شارژ نمایید.
3. عملیات اقساط: شامل پرداخت اقساط، صورت وضعیت، صورتحساب می باشد.
4. شماره حساب و شبا: چنانچه بخواهید از شماره حساب و یا کد شبا مسکن کارت خود مطلع شوید، از این گزینه استفاده نمایید.
5. انتقال: با وارد کردن شماره کارت مقصد، مبلغ انتقال، شماره کارت مبدأ، رمز دوم کارت مبدأ قادر به انجام انتقال وجه مسکن کارت به مسکن کارت خواهید بود.
6. پرداخت قبض: پس از انتخاب این گزینه منویی مبنی بر 2 امکان مختلف برای پرداخت قبوض شرکت های خدماتی(آب، برق، تلفن ثابت، تلفن همراه، عوارض شهرداری) نمایش داده می شود.
  • از طریق شناسه قبض: پرداخت تمامی قبوض با استفاده از وارد کردن شناسه قبض و پرداخت
  • از طریق شماره موبایل (همراه اول): پرداخت قبض تلفن همراه اول با استفاده از وارد کردن شماره موبایل
7. .صورت حساب: شامل سه گردش آخر و ارسال به ایمیل می باشد.
8. عدم تخصیص: چنانچه بخواهید کارت خود را در USSD غیر فعال نمایید از این گزینه استفاده نمایید.
9. انسداد کارت: در صورت سرقت یا مفقود شدن کارت یا سایر موارد امنیتی، شما می توانید با انتخاب گزینه مسدودی کارت از انجام فرآیند عملیات بانکی کارت جلوگیری نمایید. لازم به ذکر است رفع انسداد کارت از طریق مراجعه حضوری به شعبه و احراز هویت با مدارک معتبر میسر خواهد گردید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد