همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تمدید پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی بهمن ماه سال 1398

  پیرو اطلاعیه‌ مورخ 98/09/02، بدین‌وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان واجد شرایط علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای«ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی در مرحله تمدید پذیرش بهمن ماه سال 1398 (اعم از داوطلبانی که در پذیرش دوره مذکور ثبت‌نام نموده و یا ثبت‌نام ننموده‌اند)، می‌رساند که برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی متناسب با نوع مدرک دیپلم خود در مراکز و واحدهای آموزشی پذیرنده در این مرحله، می‌توانند جداول حاوی اطلاعات رشته‌ محلها مندرج در ذیل این اطلاعیه را مشاهده نموده و ضمن مشخص نمودن رشته و مراکز و واحدهای آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک ذیل و با توجه به موارد اعلام شده از تاریخ 98/11/20  لغایت 98/11/27 به مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

1-کلیه متقاضیان می‌بایست دارای مدرک دیپلم نظام جدید آموزشی (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا  دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله دبیرستان و یا هنرستان) بوده و یا حداکثر تا تاریخ 98/11/30 نسبت به اخذ مدرک مربوط اقدام نمایند. 

2- کلیه داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌نام از طریق مراکز و واحدهای آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 275.000 (دویست و هفتاد و پنج) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان اقدام نمایند.

نکته: کلیه متقاضیان لازم است از پیش‌نویس تقاضانامه ثبت‌نام در این مرحله که در «لینک ذیل این اطلاعیه» قرار گرفته است پرینت تهیه نموده و پس از تکمیل به موسسه آموزش عالی مورد تقاضا ارائه نمایند.

3- هر داوطلب می‌تواند صرفاً متقاضی یک کدرشته محل از یک گروه آموزشی در یک مرکز و یا واحد آموزشی متناسب با مدرک دیپلم خود که در جدول شماره 3 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره فوق مشخص شده است (این دفترچه از طریق سایت این سازمان قابل دسترسی می‌باشد) انتخاب نماید. بدیهی است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو کدرشته و یا در دو مؤسسه، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته‌شدگان یکی از موسسات بر اساس ضوابط این سازمان حذف شده و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

4- داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طریق مراکز و واحدهای آموزشی در خصوص کدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. بدیهی است پس از ثبت، کدرشته محل ثبت شده برای داوطلبان قابل تغییر و یا تعویض نیست.

5- پس از پایان مهلت مقرر در این اطلاعیه، مراکز مجاز به ثبت‌نام از متقاضیان نخواهند بود و هیچ اقدامی از سوی این سازمان برای متقاضیانی که بعد از تاریخ تعیین شده مراجعه نمایند نیز صورت نخواهد پذیرفت.

6- چنانچه متقاضی قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی سری اول و یا مرحله تمدید پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی  مهر ماه سال 1398 قرار گرفته باشد و در این مرحله از پذیرش برای ادامه تحصیل در یکی از مراکز ثبت‌نام نماید، قبولی قبلی وی در مرحله فوق لغو و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد. 

7- کلیه متقاضیان«مرد» می‌بایست در زمان ثبت‌نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

8- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مراکز و واحدهای آموزشی پذیرنده که به آن مراجعه داشته‌اند) تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی این سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

9- داوطلبان ضرورت دارد به شرایط و ضوابط اختصاصی رشته‌های تحصیلی و سایر موارد مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی  مهر ماه سال 1398 «مندرج درپایگاه اینترنتی این سازمان» توجه نمایند.

مدارک لازم برای ثبت‌نام:

1- شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری.

2- تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

3- تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.

4- اصل دیپلم کامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.

5- اصل مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه و یا گواهی پایان دوره سه ساله نظام جدید با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.

6- اصل فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

7- گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤل، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)

8- مدرک نظام وظیفه برای برادران مشمول.

ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سؤالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی: www.sanjesh.org و یا با شماره‌ تلفن گویای‌: 42163 (کد 021) در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری فرمایند.

 تقاضانامه تکمیل ظرفیت بدون آزمون مقطع کاردانی علمی کاربردی بهمن ماه سال 98 فرمت PDF

جداول نهایی نهایی رشته محل ها ی   تمدید پذیرش دوره کاردانی علمی کاربردی  بهمن سال 1398 فرمت PDF

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد