همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

دعوت به همکاری سازمان اورژانس کشور از نیروهای داوطلب برای مشارکت در مقابله با کرونا ویروس

  


سازمان اورژانس کشور به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به هموطنان برای مقابله با کرونا ویروس، علاقه مندان به فعالیت های داوطلبانه را برای مشارکت در بخش مشاوره تلفنی اورژانس به همکاری دعوت می کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، این مجموعه به عنوان کمیته اجرایی در نظر دارد طرحی مبنی بر استفاده از نیروهای داوطلب آموزش دیده در این سازمان را به عنوان اورژانس یار در دو بخش نیروهای تخصصی و نیروهای عادی اجرا کند.
نیروهای تخصصی شامل فارغ التحصیلان رشته های پزشکی و نیروهای عادی شامل فارغ التحصیلان سایر رشته ها که به عنوان مهارتی بتوانند خدمت رسانی کنند.

طبق پیش بینی ها، تلفن های سازمان اورژانس از همان ساعات اولیه اعلام بیماری کرونا که پاسخگوی هموطنان برای این مسئله بود، دچار ترافیک بالا شد و سامانه ۱۱۵ را با مشکل مواجه می کرد، بر همین اساس تصمیم گیری شد که واحد مشاوره تلفنی برای ارائه توضیحات و پاسخگویی به مشکلات هموطنان در رابطه با بیماری کرونا در سیستم پیاده شود.

بنابراین گزارش، در حال حاضر پرسنل اورژانس روزانه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ پاسخگوی حدود ۱۵هزار تماس هستند، به این صورت زمانیکه افراد با شماره ۱۱۵ تماس می گیرند بعد از شنیدن پیام ضبط شده اگر بخواهند درباره کرونا اطلاعی دریافت کنند باید شماره ۱ را بگیرند و اگر نیاز به آمبولانس یا سایر خدمات اورژانس داشته باشند به اپراتور وصل می شوند.

یکی از اهداف راه اندازی این مرکز بهره برداری از ظرفیت نیروهای داوطلب است، بر همین اساس از نیروهایی که قبلا اعلام آمادگی کرده بودند برای پیوستن به اورژانس یاران دعوت به همکاری شده است که بعد از گذراندن جلسات توجیهی و یادگیری مهارت‌های لازم در این مرکز مستقر شوند.

از روز گذشته مشاوره تلفنی با کمک نیروهای رسمی سازمان و نیروهای داوطلب آغاز شده است که اجرای این طرح رضایت بخش بوده و باعث شد باری از دوش نیروهای رسمی که وظایف سازمانی را در شرایط بحرانی دارند برداشته شود و همچنین از ظرفیت نیروهای داوطلب که آمادگی کمک به همنوعان در خصوص بیماری کرونا دارند استفاده شود.

افراد داوطلب باید شرایط ذیل را دارا باشند:
– سن حداقل ۲۳ سال
– فارغ التحصیلان رشته های پزشکی اعم از پزشک، پرستار، پیراپزشک و سایر رشته های مرتبط و فارغ التحصیلان رشته های غیر پزشکی که مدرک کارشناسی دارند.
– ساعت کاری از ۴ بعد ازظهر تا ۱۲ شب
– تعداد روزهایی که داوطلبان میتوانند حضور داشته باشند اختیاری است.

افراد واجد شرایط می توانند مشخصات شامل نام و نام خانوادگی، میزان تحصیلات، رشته تحصیلی و شماره تلفن همراه خود را به نشانی الکترونیک davtalab@115.ir ارسال نمایند همچنین برای  مشاهده فراخوان به سایت www.115.ir مراجعه نمایند. لازم به ذکر است افراد داوطلب برای کسب اطلاعات بیشتر با سازمان اورژانس محل سکونت خود تماس حاصل فرمایند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد