همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تعویض رایگان سیم کارت از 3G به 4G همراه اول ، ایرانسل و رایتل

  طی سالهای 2013 و 2014 بود که اینترنت نسل چهارم معرفی و ملزوم به ارائه سرعت حداقل 100 مگابیت بر ثانیه در هنگام حرکت و سرعت حداقل 1 گیگابیت بر ثانیه در حالت سکون شد.

چیزی نگذشت که این تکنولوژی به سرعت فراگیر شده و به ایران نیز رسید اما شرط استفاده از این تکنولوژی تعویض سیم کارت به نسل چهارم است که در ادامه به چگونگی انجام آن خواهیم پرداخت.

 

تعویض رایگان سیم کارت از 3G به 4G همراه اول ، ایرانسل و رایتل

 

 

تبدیل سیم کارت 3G  به 4G "اپراتور همراه اول"

در این قسمت به نحوه تبدیل سیم کارت نسل قدیم به نسل چهارم اینترنت همراه در اپراتور همراه اول (Usim) می پردازیم.

پس از مطمئن شدن از پشتیبانی تلفن همراه خود از نسل چهارم اینترنت همراه می توان با یکی از روش های ذیل نسبت به تعویض سیم کارت به نسل چهارم اقدام کرد:

1.سامانه پیامکی 8962 :

با ارسال کد پستی مکان مد نظر جهت دریافت سیم کارت جدید،از مرکز پستی با شما تماس خواهند گرفت و فرآیند دریافت سیم کارت (Usim) طی خواهد شد.

 

2.سامانه پیامکی 990009:

مشابه روش اول با ارسال کد پستی مکان مدنظر جهت دریافت سیم کارت جدید، از مرکز پستی با شما تماس خواهند گرفت و فرآیند دریافت سیم کارت (Usim) طی خواهد شد.

 

3.پیامک های اطلاع رسانی:

ابتدا پیامکی به منظور اطلاع رسانی خدمات شرکت به مشترکین ارسال خواهد شد و مشترک با اعلام رضایت از استفاده از خدمات، تماسی از شرکت مبنی بر تعویض سیم کارت به نسل چهارم (Usim) دریافت خواهند کرد و فرآیند دریافت سیم کارت (Usim) طی خواهد شد.

 

4.مراجعه حضوری:

مشترکین محترم می توانند با مراجعه به دفاتر همراه اول و یا امور مشترکین در سراسر کشور نسبت به دریافت سیم کارت نسل چهارم (Usim) اقدام نمایند.

 

تعویض رایگان سیم کارت از 3G به 4G همراه اول ، ایرانسل و رایتل

 

 

طرح های تشویقی همراه اول

تمامی مشترکین دائمی و یا اعتباری که برای بار نخست اقدام به تعویض سیم کارت نسل قدیم خود به نسل چهارم اینترنت همراه می کنند مشمول دریافت هدیه 20 گیگابایت برای مشترکین دائمی و 15 گیگابایت برای مشترکین اعتباری خواهند شد.

 

هزینه تعویض سیم کارت به نسل چهارم در اپراتور همراه اول

دریافت رایگان سیم کارت های نسل چهارم (Usim) مشروط به پشتیبانی تلفن همراه مشترک از نسل چهارم می باشد.اما اگر تلفن همراه شما از نسل چهارم پشتیبانی نمی کند میتوانید با پرداخت 7000 تومان برای مشترکین  دائمی و پرداخت 5000  تومان برای مشترکین اعتباری اقدام به تعویض سیم کارت خود و تبدیل آن به نسل چهارم نمود.

 

تبدیل سیم کارت 3G  به 4G  "اپراتور ایرانسل"

در این قسمت به طریقه تبدیل سیم کارت نسل قدیم بهسیم کارت نسل چهارم اینترنت همراه در اپراتور ایرانسل می پردازیم.

ضمن اطمینان از پشتیبانی تلفن همراه از نسل چهارم اینترنت همراه می توانید یکی از روش های زیر را جهت تعویض سیم کارت خود انتخاب کنید:

1.استفاده از اپلیکیشن "ایرانسل من"

این روش برای تمامی مشترکین برای مدت محدود رایگان است.

لینک دانلود اپلیکیشن ایرانسل من اندروید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mtni.myirancell

لینک دانلود اپلیکیشن ایرانسل من نسخه IOS :

https://sibapp.com/applications/myirancell/install

پس از انجام فرآیند،سیم کارت جدید به صورت پستی ارسال خواهد شد.

2.مراجعه به فروشگاه ایرانسل

مشترکین محترم می توانند با مراجعه به فروشگاه مجازی ایرانسل به آدرس www.shop.irancell.ir نسبت به تعویض سیمکارت خود به نسل چهارم اقدام فرمایند.لازم به ذکر است که این روش فقط برای مشترکینی که تلفن همراه با پشتیبانی از نسل چهارم دارند رایگان می باشد در غیر اینصورت هزینه تعویض سیم کارت 8000 تومان خواهد بود.

پس از انجام فرآیند، سیم کارت جدید به صورت پستی ارسال خواهد شد.

 

3.شماره گیری کد *555*34#

مشترکین اپراتور ایرانسل میتوانند با شماره گیری کد دستوری *555*34#،  (USSD) با خط فعلی خود نسبت به تعویض سیمکارت خود به نسل چهارم اینترنت همراه اقدام نمایند. پس از انجام فرآیند، سیم کارت جدید به صورت پستی ارسال خواهد شد.

این روش نیز فقط برای مشترکینی که تلفن همراه با پشتیبانی از نسل چهارم دارند رایگان خواهد بود.

 

4.مراجعه بصورت حضوری

در این روش می توانید با مراجعه حضوری به مراکز فروش ایرانسل در سراسر کشور اقدام به تعویض سیمکارت خود به نسل چهارم اینترنت همراه کنید. هزینه تعویض سیمکارت به صورت حضوری 4000 تومان خواهد بود.

 

تعویض رایگان سیم کارت از 3G به 4G همراه اول ، ایرانسل و رایتل

 

مراحل فعالسازی سیم کارت جدید "اپراتور ایرانسل"

پس از دریافت سیم کارت جدید می بایست با شماره گیری کد دستوری *34#  و وارد کردن شماره کیت سیم کارت جدید که بر روی پوکه حک شده است فرآیند فعالسازی را تکمیل نمایید.

پس از انجام فرآیند پیامکی مبنی بر تاییدیه تعویض سیم کارت دریافت خواهید کرد. بعد از غیرفعال شدن سیم کارت قدیمی سیم کارت جدید را وارد کرده و با  فعال کردن تنظیمات 4G   تلفن همراه، از اینترنت نسل چهارم ایرانسل لذت ببرید!

 

طرح های تشویقی ایرانسل

در صورت پشتیبانی تلفن همراه از نسل چهارم اینترنت همراه، پس از فعال سازی سیم کارت از 14 گیگابایت اینترنت 14 روزه بهره مند خواهید شد.

 

تبدیل سیم کارت 3G  به 4G "اپراتور رایتل"

مشترکین محترم رایتل می توانند با مراجعه حضوری به فروشگاه های رایتل و یا نمایندگان فروش و خدمات در سراسر کشور اقدام به تعویض سیم کارت خود به نسل چهارم نمایند.

جهت دریافت آدرس فروشگاه های مجاز رایتل میتوانید به آدرس https://www.rightel.ir/dealers  مراجعه کنید.

 

نکات مهم تعویض سیم کارت به نسل چهارم اینترنت همراه

توجه داشته باشید که با تعویض سیم کارت خود، شماره خط تغییر نخواهد کرد و تنها فناوری سیم کارت شما بروز خواهد شد.

مطمئن شوید که قبل از تعویض سیم کارت تمامی مخاطبین خود را بر روی حافظه تلفن همراه نسخه برداری (Backup) کرده باشید در غیر اینصورت احتمال از بین رفتن مخاطبین ذخیره شده بر روی حافظه سیم کارت شما وجود دارد.

 

تلفن های پشتیبانی همراه اول و ایرانسل و رایتل

مشترکین ایرانسل میتوانند با شماره گیری 700 با خط ایرانسل و یا شماره گیری 09377000000 از خط ثابت یا دیگر اپراتورها مشکل خود را با پشتیبانی ایرانسل مطرح کنند.

مشترکین همراه اول میتوانند با شماره گیری 9990 با خط همراه اول و یا شماره گیری 09129990 از خط ثابت یا دیگر اپراتورها مشکل خود را با پشتیبانی همراه اول مطرح کنند.

مشترکین رایتل  میتوانند با شماره گیری 200 با خط رایتل و یا شماره گیری 09202000000 از خطوط ثابت یا دیگر اپراتورها مشکل خود را با پشتیبانی رایتل مطرح کنند.

 

تعویض رایگان سیم کارت از 3G به 4G همراه اول ، ایرانسل و رایتل

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد