همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سیمکارت دایمی رایتل

 

 

چرخه عمر سیم کارت دایمی

ردیفوضعیتتوضیح
1فعالپس از خرید سیم کارت فعال است.
2قطع یک طرفهدر صورتی‌که بدهی مشترک مساوی یا بیشتر از سقف اعتبار خود شود (در صورت عدم افزایش سقف اعتبار، این مبلغ 60 هزار تومان است)، سیم کارت از حالت فعال به یک طرفه تبدیل خواهد شد. در این حالت برای سیم کارت یک طرفه تنها دریافت مکالمه صوتی، مکالمه تصویری، پیامک و پیام چندرسانه ای امکان‌پذیر است. در صورت پرداخت صورت حساب میان دوره توسط مشترک، سیم‌کارت از حالت قطع یک طرفه به فعال تبدیل خواهد شد.
3قطع دوطرفهدر صورتی که مشترک به مدت 14 روز مداوم در حالت یک طرفه باقی بماند به صورت دوطرفه قطع خواهد شد. به این معنی که کلیه خدمات برای مشترک غیر فعال خواهد بود. مشترک می تواند با پرداخت صورت حساب میان دوره خود از حالت قطع دوطرفه به فعال تبدیل شود. در مواردی همچون مفقودی، سرقت یا درخواست مشترک از مرکز تماس ، امکان قطع دوطرفه سیم کارت نیز وجود دارد.
4منقضیدر صورتی که مشترک به مدت 365 روز متوالی در حالت قطع دوطرفه باقی بماند، سیم کارت و شماره همراه او منقضی خواهد شد. همچنین در صورت عدم استفاده مشترک به مدت 365 روز متوالی از سیم­ کارت خود و عدم پرداخت آبونمان، سیم ­کارت و شماره همراه او منقضی خواهد شد. با منقضی شدن سیم ­کارت، مشترک می ­تواند ظرف مدت 180 روز و با پرداخت بدهی خود به وضعیت فعال بازگردد.
5بازیافتپس از اتمام 180 روز، مشترک می تواند در چارچوب سیاست های روز رایتل ظرف مدت 5 سال با مراجعه به یکی فروشگاه های رایتل و پرداخت مجدد مبلغ سیم­ کارت به وضعیت فعال بازگردد. همچنین پس از گذشت 5 سال سیم کارت وی قابل بازیافت و قابل واگذاری به غیر خواهد بود.

امکان تماس با مرکز تماس و شماره های اضطراری برای سیم کارت یک طرفه و دوطرفه وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد