همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

رایتل تابستون امسال بارونیه!

  

تابستون امسال بارونیه!

رایتل امسال نوید یک تابستان شاد و پر از جایزه را می‌دهد.
ما برای تابستان 99 شما مشترکین عزیز، جشنواره‌ای با قرعه‌کشی‌های هیجان‌انگیز و بزرگ به صورت ماهیانه در نظر گرفته‌ایم. قرعه‌کشی در سه دوره انجام و هر دوره شامل یک جایزه 50 میلیون تومانی و 5 جایزه 5 میلیون تومانی است.

 

رایتلی شو

مشترکین عزیز شما می توانید با فعالسازی مجدد سیم‌کارت‌های خود، علاوه بر بهره‌مندی از مکالمه رایگان رایتلی، با روش‌های زیر کسب امتیاز نموده و در قرعه‌کشی بزرگ جشنواره تابستانی رایتل نیز شرکت نمایید.

 

سیم‌کارت اولی ها

اگر تاکنون هیچ سیم‌کارت رایتلی به نام خود نداشته‌اید و مانند دوستان رایتلی خود می‌خواهید از کمترین تعرفه اینترنت و مکالمه همراه کشور بهره‌مند شوید، می‌توانید بدون هزینه از سیم‌کارت اعتباری به همراه بسته آغازین 6 ماهه استفاده کرده و با کسب 2 امتیاز در قرعه کشی جشنواره تابستانی رایتل شرکت نمایید.

ثبت نام و دریافت سیم کارت
 

معرفی به دوستان

اگر مشترک رایتل هستید می توانید افراد جدیدی را به این خانواده دعوت کرده و هدیه دریافت کنید.شما می توانید تا 10 نفر را به رایتل معرفی و به ازای معرفی هر یک از آنها 10 گیگابایت اینترنت رایگان 30 روزه به عنوان هدیه گرفته و با کسب 30 امتیاز در قرعه کشی جشنواره تابستانی رایتل شرکت نمایید.

 
 
 

نکات 

  • فرآیند کسب امتیاز از اولین روز هر ماه آغاز و تا آخرین روز ماه ادامه دارد.
  • قرعه کشی در دومین روز ماه بعد انجام می شود. (روزهای 2 مرداد، 2 شهریور و 2 مهر ماه). شما می توانید قرعه کشی را بصورت زنده از طریق صفحه Rightelpr@ مشاهده نمایید.
  • مشاهده امتیاز از طریق اپلیکیشن رایتل من و سامانه تحت وب رایتل من امکان‌پذیر است.
  • هر 1 امتیاز معادل یک شانس در قرعه‌کشی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد