همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

فراخوان سایت time.ir

  

تاریخچه Time.ir

سایت تایم دات آی آر، با هدف ارائه تاریخ دقیق خورشیدی، در یک بازه 3000 ساله، برپا شده است. این سایت، حاصل یک تحقیق جامع، در زمینه محاسبه‌ی دقیق تاریخ خورشیدی می‌باشد. در این سایت برای تبدیل تاریخ، از الگوریتم‌های موجود در سیستم عامل‌ها و یا کتابخانه‌های موجود در بازار استفاده نمی‌شود و الگوریتم‌های تبدیل تاریخ خورشیدی و میلادی موجود در سایت، بسیار دقیق‌تر عمل می‌کنند و همین الگوریتم وجه تمایز سایت می‌باشد. البته با توجه به ملاحظاتی که در تقویم هجری قمری وجود دارد، برای تبدیل قمری، تا آنجا که مدارک ثبت شده‌ی تاریخی وجود دارد، تمهیدات لازم اندیشیده شده است و در آن بازه زمانی، دقیق و قابل استناد می‌باشد. این سایت، حدوداً از سال 1387 شروع به فعالیت کرده است و پیاده سازی و نگهداری این سایت، در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت رادکام می‌باشد و به صورت عام‌المنفعه پیاده سازی و اجرا شده است.

تاریخچه رادکام 
توضیح چالش  

فراخوان طراحی UI اپلیکیشن Time.ir

در راستای افزایش سهولت استفاده از این سایت، یک اپلیکیشن (در سیستم عامل اندروید) طراحی و اجرا شده است. ولی قصد داریم تا شکل و ظاهر بهتری به این اپلیکیشن بدهیم (طراحی UI جدید) و در این راستا، از طراحان با ذوق و علاقمند کمک بگیریم و کاربران این سایت را نیز در این مهم، شریک کنیم. مواردی که در این طراحی باید مدنظر قرار گیرد، همه‌ی امکاناتی است که در حال حاضر در سایت نمایش داده می‌شوند. پسندیده‌تر است، اگر طراحی خود را در هر دو زبان انگلیسی و فارسی، ارایه نمایید.

  • نمایش تاریخ و زمان امروز (خورشیدی، میلادی و قمری)
  • نمایش ساعت دیجیتال و آنالوگ
  • تقویم ماهانه و مناسبت های آن
  • اوقات شرعی
  • تبدیل تاریخ
  • سخن بزرگان
  • معرفی کتاب
  • امکان تغییر رنگ و قالب کلی سایت در فصول و مناسبت‌ها

مدت زمان فراخوان و نحوه ارائه خروجی

شرکت‌کنندگان با در نظر گرفتن ویژگی‌های وب‌سایت Time.ir، صفحات اپلیکیشن Time را طراحی و پروتوتایپ کنند. خروجی را می‌توانند در قالب نرم افزارهای Adobe XD، Figma یا Sketch ارائه دهند. همچنین اضافه کردن ویژگی ها و ایده‌های جدید به اپلیکیشن، به رشد و ارتقای سایت کمک خواهد کرد. برای شرکت در بخش اولیه مسابقه، لزومی نیست که اصل فایل ارسال شود (PDF، تصویر طرح یا یک ویدئو هم مورد قبول می‌باشد).

زمان پایان این فراخوان، پایان اسفند ماه 1399 خورشیدی می‌باشد. نفر برگزیده در سایت معرفی خواهد شد و جایزه نفر برگزیده‌ی این فراخوان نیز، مبلغ 300 دلار می‌باشد، که در پایان داوری این فراخوان، پس از عقد قرارداد، به ایشان تقدیم خواهد شد. شرکت‌کنندگان در فراخوان، طرح نهایی خود را به ایمیل amir{at}radcom.co ارسال نمایند. اگر سوال یا پرسشی نیز در زمینه‌ی این فراخوان دارید، با ایمیل ارائه شده، مکاتبه فرمایید.

شرایط چالش  
قوانین و مقررات   

قوانین و مقررات شرکت در فراخوان

  • آثار می‌بایست با ایده‌های نو و به دور از هرگونه کپی‌برداری طراحی شوند.
  • آثار ارسال شده به فراخوان، نباید به موسسه و نهادی دیگر فروخته شده باشند و آثار باید اصیل، اورجینال و متعلق به خود هنرمند باشد.
  • برای مکاتبات احتمالی، اطلاعات تماس خود را ضمیمه‌ی اثر نهایی، ارسال فرمایید.
  • مدیریت سایت تایم، حق استفاده از آثار ارسالی را به‌صورت پخش در فضای مجازی و یا نمایشگاهی، با ذکر مشخصات صاحب اثر، خواهد داشت.
  • کلیه حقوق اثر برگزیده، در پایان فراخوان و پس از اهداء جایزه، به مدیریت سایت تایم، منتقل خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد