همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

توسط مایکروسافت تسکبار ویندوز ۱۰ را از Explorer.exe خارج خواهد شد

  یکی از تفاوت های بصری بزرگ بین ویندوز 10 و ویندوز 10X نوار وظیفه است، که ویژگی های آیکون های محور در ویندوز 10X است.


به نظر می رسد مایکروسافت در حال برنامه ریزی برای ایجاد برخی از تغییرات در نوار وظیفه در ویندوز 10 نیز، به عنوان هکر ویندوز Albacore کشف کرده است که مایکروسافت به نظر می رسد در حال برنامه ریزی برای حرکت کد خود را از اکسپلورر.exe به DLL خود را, Taskbar.dll.


نوار وظیفه در حال انتقال از اکسپلورر، .exe Taskbar.dll. سورئال برای دیدن این پس از دهه ها نقل مکان می شود. در حال حاضر اکسپلورر هنوز حاوی کد است، اما امکان تعویض به پیاده سازی DLL وجود دارد. هنوز برخی از اشکالات عجیب و غریب مانند نیمه شکسته جعبه جستجو UI وجود دارد. pic.twitter.com/2gNqcDNTzp


— Albacore (@thebookisclosed) مارس 25, 2021


آخرین ساخت خودی ویندوز 10 201H2 شامل یک جزء جدید به نام Taskbar.dll است که به نظر می رسد جایگزینی کاربردی برای کد در اکسپلورر.exe. نوار .dll هنوز در حال استفاده نیست، اما کاربردی به نظر می رسد، به جز یک نوار جستجوی تا حدودی شکسته است.


انتقال کد برای نوار وظیفه به خارج از اکسپلورر.exe باید به مایکروسافت اجازه دهد تا تغییرات سریع تری در جزء ایجاد کند، و همچنین مزایای قابلیت اطمینان دارد، چرا که تصادفات در هر دو جزء نباید بر دیگری تأثیر بگذارد.


ما باید تغییرات نشان می دهد تا در نسخه اصلی بعدی ویندوز 10، به اصطلاح 'خورشید دره' به روز رسانی، که پیشرفت های بصری متعدد به سیستم عامل را ببینید.


از طریق WindowsArea

منبع:Windows 10 is getting an updated Taskbar.dll - MSPoweruser

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد