همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پودر بندکشی, گروت و ترمیم کننده

  


پودر بندکشی

پودر بندکشی

پودر بندکشی ، یکی از پرکاربردترین محصولات است که بعد از نصب کاشی، سرامیک، آجر و سنگ به کار می رود. در این نوشته، با این محصول بیشتر آشنا خواهید شد.

بندکشی به چه معنا است؟

به فرآیند پر کردن درزهای آجرها و سنگهای نمای ساختمان‌ با ساروج یا سیمان، بندکشی گفته می شود.

وقتی نمای یک ساختمان را با آجر، کاشی یا سنگ کار می کنند، در انتهای کار باید بندکشی کنند تا درزهای میان سنگ و آجر پوشانده شود. برای بندکشی از این پودر، سیمان سفید و آب استفاده می شود. گاهی اوقات از ماسه نیز برای بندکشی استفاده می شود. به کار گرفتن پودر بندکشی برای بندکشی کاشی و سرامیک، از بهترین و راحت ترین روشها برای بندکشی است.

پودر بندکشی

پودر بندکشی چیست؟

پودری است که برای پرکردن بین کاشی، سرامیک، آجر و سنگ استفاده می شود. بعد از مخلوط شدن آب و پودر بند کشی، مشاهده می کنید که خمیری نرم و یکدست به دست می آید. این خمیر را باید در فواصل میان کاشی ها و آجرها استفاده کرد. بعد از خشک شدن پودر، مشاهده می کنید که در برابر رطوبت و آب مقاوم است و آسیب نمی بیند.

مشخصات فنی پودر بند کشی چگونه است؟

شکل ظاهری این محصول، پودری شکل است. باید بدانید که این محصول بر پایه سیمان ساخته می شوند و در اثر ترکیب شدن با آب سفت می شود.

روش استفاده از پودر بند کشی به چه صورتی است؟

اگر می خواهید برای پرکردن فاصله بین کاشی و سرامیک از این پودر استفاده کنید، باید توجه کنید که ۴۸ ساعت از زمان نصب کاشی ها و سرامیک ها گذشته باشد. مقدار مصرف این پودر به میزان درزها بستگی دارد و در موارد مختلف متفاوت است. بعد از اینکه بند کشی کاشی، سرامیک، آجر یا سنگ را انجام دادید، با استفاده از یک دستمال اطراف آن را تمیز کنید تا نتیجه کار شما قابل قبول باشد.

پودر بندکشی

این محصول به چه صورتی بسته بندی می شود؟

این محصول در کیسه های پلاستیکی ۱۰ کیلوگرمی بسته بندی می شود. این محصول را می توانید در بازار پیدا کنید و با توجه به میزان نیاز خود، از آنها استفاده کنید.

پودر بندکشی

برای نگهداری این محصول چه نکاتی را باید رعایت کنید؟

این پودر را باید در مکان های سر پوشیده و به دور از نور آفتاب، نم و رطوبت نگهداری کنید. توجه داشته باشید که در اثر برخورد پودر بند کشی با آب، این محصول سفت می شود و دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید.

در این نوشته با پودر بندکشی آشنا شدید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما بسیار متشکریم.

منبع

بایگانی‌ها پودر بندکشی - عمران مال | عایق رطوبتی نانو | مواد آببندی | واتر استاپ | عایق و پوشش | افزودنی های بتن (omranmall.com)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد