همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اعلام تاریخ ثبت نام مجدد کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای علمی ـ کاربردی


 

اعلام تاریخ ثبت نام مجدد برای متقاضیان پذیرش دردوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی برای سال تحصیلی 96

ادامه مطلب ...

جامع علمی کاربردی

تمدید ثبت نام کارشناسی حرفه‌ای( ناپیوسته)دانشگاه جامع علمی- کاربردی بهمن ‌ماه سال ۱۳۹۳

 پیرو اطلاعیه مورخ 07/10/93 به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) «حضوری» و «آموزش‌های خاص - حین‌کار غیرحضوری» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بهمن ماه سال  1393 می رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (15/10/93) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که در روزهای سه‌شنبه مورخ 16/10/93 لغایت چهارشنبه مورخ 17/10/93 بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی که قبلاً در این دوره ثبت‌نام نموده‌اند می‌توانند درصورت تمایل در این بازه زمانی نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

 لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام یا ویرایش اطلاعات خود در پذیرش دوره مذکور اقدام نمایند.

 

ادامه مطلب ...

رئیس مرکز علمی-کاربردی جامعه اسلامی کارگران عنوان کرد

رئیس مرکز علمی-کاربردی جامعه اسلامی کارگران عنوان کرد
اشتغال‌زایی 30 درصدی برای دانشجویان «مرکز علمی-کاربردی جامعه اسلامی کارگران»
رئیس مرکز علمی-کاربردی جامعه اسلامی کارگران گفت: آموزش‌های مرکز علمی-کاربردی جامعه اسلامی کارگران سبب اشتغال‌زایی برای 30 درصد از دانشجویان فاقد شغل این مرکز شده است.
محمدعلی زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برنامه‌های این مرکز در زمینه مباحث فرهنگی اظهار کرد: این دانشگاه در بحث فرهنگی تلاش می‌کند تا متناسب با شرایط فرهنگی و انجام فعالیت‌های فرهنگی، مشکلات و معضلات نسل جوان را با انجام برنامه‌ریزی‌های فرهنگی برطرف کند.
وی با بیان اینکه آموزش‌های مرکز علمی-کاربردی جامعه اسلامی کارگران سبب اشتغال‌زایی برای 30 درصد از دانشجویان فاقد شغل شده است، اضافه کرد: درصد بالایی از دانشجویان مشغول به تحصیل در این مرکز از افراد شاغل هستند.
رئیس مرکز علمی-کاربردی جامعه اسلامی کارگران با تاکید بر اینکه حدود 90 نفر به عنوان استاد حق‌التدریس در این مرکز فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: اکثر این افراد از سابقه طولانی در رشته‌های مورد تدریس خود برخوردار هستند.
وی با اشاره به اینکه سطح آموزشی این مرکز نزدیک به بازار کار و متناسب با نیاز‌های بازار کار است، ادامه داد: یک‌هزار و 705 نفر دانشجو در مرکز علمی-کاربردی جامعه اسلامی کارگران مشغول به تحصیل هستند و دوره‌های آموزشی براساس ظرفیت 50 نفر برگزار می‌شود.
زارع تاکید کرد: ثبت‌نام افراد متقاضی برای شرکت و پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و دوره‌های کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی از ابتدای بهمن ماه امسال آغاز شده و ثبت‌نام این افراد تا فردا ادامه دارد.

کاردانی علمی کاربردی

جدول زمانی و نکات مهم

  • مهلت ثبت نام : مهلت ثبت نام از روز دو‌شنبه ۱ دی‌ماه ۱۳۹۳ تا پایان روز دوشنبه ۸ دی‌ماه ۱۳۹۳ است
  • توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.
  • توجه ویژه : ثبت نام  شما فقط وقتی تکمیل گردیده است که در مراحل ثبت نام در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت نام شماره پرونده  ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت نمایید.
  • توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند ثبت نام می توانید با شماره ۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۲۳ تماس گرفته یا از طریق سیستم پاسخگویی اقدام نمایید.
    ساعت پاسخ گویی از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۲:۳۰ و بعداز ظهر از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ بجز ایام تعطیل

چه کسانی می توانند ثبت نام کنند

  • ۱: داوطلبان باید دفترچه راهنمای ثبت‌نام را به طور کامل مطالعه کرده باشند
  • ۲: داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام را داشته باشند
  • توجه ویژه : داوطلبان بایستی سریال ۱۲ رقمی ثبت‌ نام پذیرش در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای حضوری و آموزش‌های خاص- حین کار غیرحضوری نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی- کاربردی بهمن‌ماه سال ۱۳۹۳ به مبلغ ۱۰۶۰۰۰ ریال معادل ده هزار و ششصد تومان را قسمت خرید کارت تهیه نمایند

حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی

15 و16 مهر 93 برای کاردانی

17 و18و19 مهر 93 برای کارشناسی

اعلام نتایج کاردانی فنی و حرفه ای علمی کاربردی 93


لینک اعلام نتایج کاردانی علمی کاربردی 

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کد رشته ‌محل‌های متمرکز و معرفی شدگان چند برابرظرفیت کدرشته محل‌های نیمه‌متمرکز پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «حضوری» و «آموزش‌های خاص – حین کار غیر حضوری» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ‌کاربردی مهر ماه سال1393

1393/06/16


با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال، با آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان عزیز، بدین‌وسیله نظر پذیرفته‌شدگان نهایی کدرشته محل‌های متمرکز و همچنین معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته محل‌های نیمه‌متمرکز در پذیرش دوره‌‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «حضوری» و «آموزش‌های خاص – حین کار غیر حضوری» نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال 1393 دانشگاه جامع علمی ـ‌کاربردی را به موارد زیر معطوف می‌دارد:

الف) بر‌اساس ضوابط مربوط به گزینش متمرکز هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی مختلف در پذیرش ‌دوره‌‌های مذکور از بین داوطلبانی که حدنصاب لازم را احراز کرده‌اند، براساس اولویت کدرشته‌محل‌های انتخابی ‌و ظرفیت‌های‌ تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کدرشته محل استخراج گردیده است.
کلیه پذیرفته‌شدگان دوره‌های حضوری لازم است در یکی از روز‌های چهارشنبه مورخ 19/6/93 یاپنجشنبه مورخ 20/6/93ویا شنبه مورخ 22/6/93 با در دست داشتن مدارک مندرج در بند «ج» این اطلاعیه و با توجه به کدرشته محل قبولی به نشانی تعیین شده در جدول شماره (4) دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور مراجعه نمایند.
کلیه پذیرفته شدگان دوره‌های آموزش‌های خاص – حین کار غیر‌حضوری لازم است از روز چهارشنبه مورخ 19/6/93 به سامانه جامع آموزش‌های تکمیلی بین سطوح تحصیلی (ساتب) به آدرس www.sateb.uast.ac.ir مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه به سامانه مذکور جهت انجام مراحل بعدی به منزله انصراف از پذیرش در رشته ذیربط تلقی می‌گردد.
ب) براساس ضوابط مربوط به گزینش رشته‌های نیمه‌متمرکز برای رشته‌هایی که نیاز به اقداماتی نظیر مصاحبه و یا آزمون عملی دارند، لازم است برای شرکت در مراحل مذکور در یکی از روز‌های چهارشنبه مورخ 19/6/93 یاپنجشنبه مورخ 20/6/93ویا شنبه مورخ 22/6/93 با در دست داشتن مدارک مورد نیاز که در بند «ج» این اطلاعیه درج گردیده است به مرکز آموزشی ذیربط به نشانی تعیین شده در جدول شماره (4) دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه داوطلبان در روزهای تعیین شده برای انجام مراحل نهایی گزینش به منزله انصراف قطعی از پذیرش در رشته ذیربط تلقی خواهد شد.
ضمناً به اطلاع معرفی شدگان رشته‌های نیمه‌ متمرکز می‌رساند که پس از اعلام نتیجه مراحل مصاحبه و یا آزمون عملی این دسته از داوطلبان، گزینش نهایی انجام و فهرست اسامی قبول‌شدگان نهایی متعاقباً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org منتشر خواهد شد.
ج) مدارک لازم برای ثبت‌نام:
1- شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری.
2- تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.
3- تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.
4- اصل دیپلم کامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.
5- اصل مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه و یا گواهی پایان دوره سه ساله نظام جدید با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.
6- اصل فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
7- گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤل، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
8- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند 3-2 مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای پذیرش مذکور برای دوره‌های حضوری و در صفحه 357 برای دوره‌های آموزش‌های خاص – حین کار غیر حضوری مشخص نماید (برای برادران).