ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
در مراسم رونمایی از پروژه خرید الکترونیکی شرکت کاله اعلام شد | |
ظرفیت مناسب کشور در راهاندازی کسب و کارهای الکترونیکی | |
شرکت کاله طی مراسمی نخستین سامانه خرید تعاملی و الکترونیکی خود را در مرکز تجاری میلاد نور تهران رونمایی کرد. به گزارش خبرنگار بازارکار، خانم مهندس روحانی مدیر بازاریابی گروه سولیکو در نشست خبریای که روز پنج شنبه 20مهرماه در دفتر مرکزی شرکت کاله برگزار شد، هدف اصلی اجرایی کردن پروژه جدید را تغییر در فرهنگ خرید مخاطبان و مشتریان اعلام کرد و افزود: پروژه خرید تعاملی و الکترونیکی تحت عنوان 7/24 در فاز اول با 8 دستگاه در مناطق 1، 2 و 3 شهرداری تهران و ایستگاههای متروی شریعتی و تجریش افتتاح خواهد شد. در این نشست خبری خانم روحانی فضای کسب و کار الکترونیکی در ایران را مثبت ارزیابی کرد و در ادامه افزود: خوشبختانه در حال حاضر بازارهای تجاری از پتانسیل بالایی برخوردارند و زمینه فعالیت در تمامی بخشها برای متقاضیان خصوصا کسب و کارهای اینترنتی و الکترونیکی وجود دارد. مدیر بازاریابی شرکت سولیکو همچنین از افتتاح سامانه خرید جدید در مرکز خرید تندیس به فاصله 2 هفته دیگر خبر داد و افزود: در فاز اول به دلیل اعتماد سازی مخاطبان و مشتریان، خرید به صورت حضوری انجام میشود. در فازهای بعدی با ورود نرم افزارهای جدید و قابلیت نصب بر روی گوشیهای همراه و تلویزیون عملیات خرید به صورت غیرحضوری و آسانتر انجام خواهد شد. وی در ادامه درباره نحوه عملکرد دستگاه گفت: 7/24 دستگاهی لمسی با اطلاعاتی کامل از محصولات غذایی کاله است. خریدار میتواند محصولات متنوع را در زمانی اندک ببیند، از قیمت آن مطلع شود و تصمیم بگیرد که کدام محصول را به سبد خریدش اضافه کند. در گام بعدی شماره تماس خریدار وارد خواهد شد. پس از آن مشتری پیامی مبنی بر تایید خرید دریافت میکند. تماس شرکت کاله مشتری را از نوع و تعداد محصولات موجود در سبد خرید مطمئن خواهد کرد. در پایان مشتری میتواند خرید خود را در منزل و بدون پرداخت هیچ هزینهای دریافت کند. لازم به ذکر است که این سامانه تلفیقی از آخرین فناوریهای الکترونیکی و عادات سنتی خرید است که فصلی نوین در رفتار و فرهنگ مصرف کنندگان ایرانی رقم خواهد زد. صرفهجویی در زمان، آگاهی کامل مشتری از تنوع محصولات و تامین آسان نیازهای خریدار از جمله ویژگیهایی است که در پروژه جدید شرکت کاله وجود دارد. |