همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام بانک سرمایه

  بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی (کارشناس فناوری اطلاعات) مورد نیاز خود برای اداره مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم از واجدین شرایط ( آقا) مشروحه زیر دعوت به همکاری می نماید:

شرایط عمومی

  • تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
  • اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  • التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  • عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمانها، دستگاهها و یا سایر موسسات دولتی و غیر دولتی و عدم اشتغال به تحصیل.
  • دارا بودن شرایط عمومی استخدام و برخورداری کامل از سلامتی جسمی و روحی و توانایی لازم بر اساس تأیید پزشک معتمد بانک.
  • دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم غیر پزشکی.
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان.
  • حسن شهرت و نیز عدم اشتهار به فساد اجتماعی، مالی و اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری با تایید مراجع ذیصلاح که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
  • آشنایی با مهارت های هفتگانه ICDL .

شرایط اختصاصی

  • جنسیت : مرد
  • دانش آموختگان مقطع کارشناسی و بالاتر دانشگاههای معتبر کشور در رشته های:
  • مهندسی کامپیوتر ( کلیه گرایشها )
  • مهندسی فناوری اطلاعات ( کلیه گرایشها )
  • معدل مدرک تحصیلی : 16 و بالاتر
  • سابقه کار مرتبط و مورد قبول : 3 سال و بالاتر
  • سن برای دارندگان مدرک کارشناسی : 27 سال و پایین تر ( متولدین فروردین ماه 1377 به بعد )
  • سن برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد : 30 سال و پایین تر ( متولدین فروردین ماه 1374 به بعد )
  • سن برای دارندگان مدرک دکتری : 33 سال و پایین تر ( متولدین فروردین ماه 1371 به بعد )
  • محل سکونت : بومی هر یک از شهرهای استان تهران

تبصره 1 : در صورت گذراندن خدمت سربازی حداکثر به مدت دو سال به سن متقاضی افزوده خواهد شد.

تبصره 2 : میزان سابقه کار مرتبط و مورد قبول به حداکثر سن متقاضی افزوده خواهد شد.

  • مدارک مورد نیاز:
  1. فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
  2. فایل اسکن شده کارت ملی ( پشت و رو )
  3. فایل اسکن شده کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت ( پشت و رو )
  4. فایل اسکن شده تمام صفحات شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات)
  5. فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی
  6. فایل PDF رزومه کاری مرتبط
  • بدیهی است به درخواستهای فاقد هر یک از شرایط تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نکات مهم :

  • ثبت نام صرفاً از طریق وب سایت بانک سرمایه (www.sbank.ir) و به مدت یک­هفته از تاریخ 1404/01/25 لغایت 1404/01/31 انجام خواهد گردید. لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
  • فرایند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
  • پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • ثبت نام و شرکت در آزمون و مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نخواهد نمود.
  • خانواده ایثارگران در شرایط مساوی نسبت به سایر متقاضیان در اولویت می باشند.
  • چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویتهای مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق بانک در برقراری ارتباط ، هیچگونه مسئولیتی متوجه بانک نخواهد بود.

در صورتی که مطالب بالا را با دقت مطالعه نموده و آماده شروع ثبت نام هستید، اینجا را کلیک کنید.

معاونت سرمایه های انسانی و پشتیبانی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد