زمان انتشار: ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۰ آبان ساعت ٠٧:٥٠
| تاریخ بروزرسانی : ۱۳۹۶/۸/۱۶ ساعت ١٦:١٥
| تعداد بازدید: ٧٥٢٩
| کد مطلب: ٥٠١٤١
«سومین فراخوان اعطای پروانه فعالیت کارگزار رسمی برون مرزی سازمان تامین اجتماعی»
سازمان تأمین اجتماعی ج.ا.ایران در نظردارد مطابق ضوابط و مقررات و به منظور خدمت رسانی به مخاطبین خویش، نسبت به جذب کارگزار رسمی برون مرزی برای فعالیت امور بیمه ایرانیان ساکن در خارج از کشور جهت " کشورهای روسیه، فرانسه، نروژ، هلند، دانمارک، بلژیک، فنلاند، سوئد، سوئیس، ایرلند جنوبی، اوکراین، اتریش، ژاپن، عمان، هندوستان، ترکیه و استرالیا " از طریق برگزاری آزمون یا مصاحبه اقدام نماید. لذا کلیه افراد حقیقی و حقوقی می توانند از تاریخ ١٠/٠٨/١٣٩٦ لغایت ٣٠/٠٨/١٣٩٦ پس از تعیین کشور محل فعالیت (فقط یک محل)، فرم درخواست مربوطه را به همراه مدارک مورد نیاز، به اداره کل تأمین اجتماعی اتباع به نشانی: ج.ا.ایران، تهران، میدان توحید، خیابان نصرت غربی، پلاک ٦٩، ساختمان شماره ٨ تأمین اجتماعی، طبقه چهارم کدپستی ١٤٥٧٨٧٦٤٣٣ و یا به ایمیل اداره کل اتباع به نشانی mss.dep@tamin.ir ارسال نمایند.
١- شرایط عمومی متقاضیان
١-١-تابعیت جمهوری اسلامی ایران
٢-١- اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور.
٣-١- دارابودن حداقل ٢٧ سال و حداکثر ٦٠ سال تمام سن .
٤-١- انجام خدمت وظیفه عمومی یا داشتن معافیت دائم برای آقایان.
٥-١- برخورداری از توان جسمی و روحی لازم و عدم اشتهار به فساد اخلاقی و مالی.
٦-١- دارابودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس .
٧-١- عدم سابقه محکومیت کیفری مؤثر.
٨-١- عدم اعتیاد به مواد مخدر.
٩-١- نداشتن سوء سابقه حرفه ای ، مالی ، اداری و ...
١٠-١- توانایی فراهم نمودن امکانات مناسب و درشأن مخاطبین ایرانی خارج از کشور .
تبصره ١ : بررسی احراز شرایط فوق برعهده ادارات کل اتباع ، کارگزاری رسمی و دفتر مرکزی حراست سازمان تأمین اجتماعی می باشد.
تبصره ٢ : خانواده های محترم شهداء ، جانبازان و ایثارگران در شرایط مساوی نسبت به سایر متقاضیان در اولویت هستند.
تبصره ٣ : عدم حضور مستمر بیش از سه ماه در محل فعالیت موجبات فسخ قرارداد و جواز را فراهم می آورد.
٢ - شرایط اختصاصی
١-٢- متقاضی کارگزار برون مرزی می بایست در کشور مورد درخواست دارای اقامت باشد
٢-٢- اشخاصی که بازنشستگی و یا قطع رابطه استخدامی آنان با سازمان خویش ناشی از آراء هیأتهای تخلفات اداری و اخراج باشد نمیتوانند متقاضی به عنوان کارگزار رسمی برون مرزی باشند.
٣-٢- در شرایط مساوی و همسان آندسته از متقاضیان کارگزار فعالیت برون مرزی تأمین اجتماعی که بازنشسته سازمان ، وابسته کار یا کنسولی می باشند نسبت به سایر متقاضیان در اولویت قرار دارند.
٣ – مدارک مورد نیاز :
١-٣- تکمیل فرم درخواست متقاضیان اعطای پروانه فعالیت کارگزار رسمی برون مرزی سازمان تامین اجتماعی منضم به یک قطعه عکس
٢-٣- یک قطعه عکس ٤×٣ جدید
٣-٣-تصویر صفحه اول شناسنامه، کارت ملی و گذرنامه.
٤-٣- تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم کامپیوتری.
٥-٣- تصویر آخرین مدرک تحصیلی
تبصره :
در صورت احراز شرایط و کسب امتیازات لازم مدارک ذیل نیز باید ارائه گردد:
• گواهی عدم سوءپیشینه از مراجع صلاحیتدار دادگستری ج ا. ایران
• تائیدیه مدرک تحصیلی از محل تحصیل
• سپردن تضمین بانکی یا وثیقه ملکی بنام سازمان تأمین اجتماعی (میزان و شرایط مقرر در این بند توسط سازمان اعلام خواهد شد.)
• ارائه تعهد کتبی مبنی بر آغاز فعالیت کارگزار رسمی برون مرزی سازمان
تامین اجتماعی ظرف مهلت حداقل یکماه و حداکثر سه ماه (به تشخیص سازمان) پس
از صدور پروانه تاسیس
• ارائه تصویر اساسنامه شرکت، آخرین تغییرات در روزنامه رسمی کشور، صورت ریز مالی شرکای شرکت و مشخصات دفاتر قانونی شرکت.
٤- مهلت ارسال مدارک:
متقاضیان می بایست مدارک مورد نیاز را حداکثر ظرف مهلت تعیین شده (از
تاریخ ١٠/٠٨/١٣٩٦ لغایت ٣٠/٠٨/١٣٩٦)، به آدرس پستی یا ایمیل اداره کل اتباع
به نشانی: mss.dep@tamin.ir
ارسال تا پس از بررسی درخواستهای واصله، اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد.
یادآور می شود بعد از اتمام مهلت ارسال، به در خواستهایی که مدارک آنها
ناقص باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
تذکر:
کلیه متقاضیان محترم در صورت لزوم برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند منحصراً به سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی :www.tamin.ir یا سایت اداره کل اتباع به نشانی : www.mss.tamin.ir مراجعه نموده و تقاضا می شود از هرگونه مراجعه حضوری و غیرحضوری به ستاد مرکزی و سایر ادارات سازمان اکیداً خودداری نمایند.
جهت دریافت « فرم درخواست متقاضی اعطاء جواز فعالیت کارگزار رسمی برون مرزی تأمین اجتماعی» کلیک نمایید.
In the Name of God
Iranian Social Security Organization
Migrants Social Security Department
ANNOUNCEMENT
License Issuance for Overseas Official Social Security Agent
The Iranian Social Security Organization (ISSO) is determined to apply the overseas official agent to fulfill insurance affairs of the Iranians residing abroad, in countries including Russia, France, Norway, Netherland, Denmark, Belgium, Finland, Sweden, Switzerland, Ireland, Ukraine, Austria, Japan, Oman, India, Turkey and Australia, in accordance with the laws and regulations through setting an exam or an interview. In this regard, all eligibly qualified legal and real persons are invited to complete the application form and submit the required documents to Migrants Social Security Department on the address: ٤rd floor, ISSO building No. ٨, plaque No. ٦٩, West Nosrat St., Tohid Sq., Tehran, Iran, postal code: ١٤٥٧٨٧٦٤٣٣ or email address: mss.dep@tamin.ir
١- General and specific requirements
A) General requirements:
١- Believing in Islam or one of the official religions of the I.R. Iran.
٢- At least ٢٧ and at most ٦٠ years of age.
٣- Having completed military service or permanent exemption card for men.
٤- Being physically and mentally at the suitable level, not holding ethical and financial distrust records.
٥- Holding at least bachelor’s degree.
٦- Holding a clear penal record.
٧- Not being addicted to any kind of narcotics.
٨- Not holding administrative, occupational and financial mal-reputation.
٩- Affordability to provide appropriate facilities to Iranians residing abroad.
Note ١: Examining and approving the above-mentioned qualifications are
authorized to Migrants Social Security Department, Official Agencies
Affairs Department, and ISSO Central Security Office.
Note ٢: Esteemed families of the martyrs, veterans, and disabled
veterans holding the similar qualifications are in priority compared to
other claimants.
B- Specific Requirements:
١. An overseas client applicat must be a resident of the desired country
٢. Those, whose retirement and/or interruption in occupational
relationship is due to the vote of Board of Administrative Violations or
dismissal, are NOT eligible as the applicant for the overseas official
social security agent.
٣. There should be depositing of guarantee and/or collateral property
in the name of the ISSO and/or Professional responsibility insurance
policy according to the conditions, declared on the contract.
٢- Required Documents:
٢-١. completing the application form for the overseas Official Social Security Agent attached with a photo of the claimant.
٢,٢. One photo (size: ٣*٤ cm, light background, and recently taken).
٢,٣. A copy of birth certification and national identification card and passport.
٢,٤. A copy of digitally issued military service card or permanent exemption.
٢,٥. Copy of the last educational certification.
٢,٦. License for work and evidence of good performance for the agents
and administrative representatives or dependent individual to
other entities.
Notification: All the above mentioned documents' copies could be sent by e-mail: mss.dep@tamin.ir
٣- Deadline for submission of the documents:
Applicants shall submit the required documents to the Migrants Social
Security Department from ١ Nov. ٢٠١٧ until ٢١ Nov. ٢٠١٧. It should be
noted that incomplete documents or submitted after the deadline are not
given effect.
Notification: Useful information is executively broadcasted only
through the website of ISSO and it is highly recommended not to refer to
the ISSO Headquarter or the other branches.
For more information, you can contact Migrants Social Security Department through e-mail address: mss.dep@tamin.ir or mss.tamin.ir