همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

مشکل فنی سایت سبد کالا رفع شد؟

به گزارش جام جم آنلاین خبر مربوط به "شیوه اطلاع مردم برای دریافت یا عدم دریافت سبد کالا " از پنجم بهمن تا به امروز یکی از پربیننده ترین خبرها در خبرگزاری ها و سایتها و روزنامه ها بوده است.خبری که گلایه و شکایت های بسیاری با این مضمون که " تمام روشهایی که نوشتید؛ پاسخگو نیستند"،"چرا مردم را سرکار گذاشتید؛ هیچکدام از روش ها کار نمیکنند"،"مردم این همه پیامک ارسال کردند،پول هم کسر شده سیستم فعال نبوده، مردم چه گناهی کردند " در ذیل این خبر درج شده است.ضمن آن که در کنار گلایه های مکتوب و شفاهی، انتقادات جدی نیز در تحلیل عملکرد دولت در این رابطه مطرح می شود.

سرانجام بعد از چهار روز گلایه و شکایت مردم؛نصر الله جهانگرد - معاون وزیر ارتباطات امروز جلسه کمیته راهبری اجرای نظام پایش شاخص های ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده است که با تمهیدات اندیشیده شده نظیر در اختیار قراردادن پهنای باند مناسب و انتقال اطلاعات به دیتاسنترهای موجود در سازمان فناوری اطلاعات ایران، مشکلات فنی سایت معرفی شده در خصوص سبد کالا برطرف شد.

اما مراجعه مجدد به www.yaranehkala.ir نشان داد که بر خلاف اسین وعده، سایت فعال نیست و شماره 09612 سامانه ارتباطات و مشاوره وزارت صنعت نیز همچنان با اختلال همراه است.البته خبرنگار جام جم آنلاین گویا به صورت تصادفی و شاید هم معجزه آسا موفق به برقراری ارتباط با این سامانه شد که در آن به شهروندان اعلام می شود: " سامانه توزیع سبد کالای حمایتی دولت در حال آماده سازی است که به محض آماده شدن مراتب به اطلاع مردم خواهد رسید لذا مردم عزیز از هر گونه تماس یا ارسال مشخصات حساب بانکی و کد ملی تا اطلاع ثانوی خودداری نمایند و اخبار و اطلاعات مربوط به سبد کالا که فقط از طریق روابط عمومی وزارت صنعت و معدن اعلام می گردد معتبر است. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد