همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اعلام نتایج مرحله نخست آزمون ورودی استخدامی دانشگاههای افسری ارت

ا

 استخدام جدید 93=استخدام دربانک صادرات ایران


اعلام نتایج مرحله نخست آزمون ورودی استخدامی دانشگاههای افسری ارتش

دبیرخانه هیت مرکزی گزینش ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اسامی آندسته از داوطلبانی را که در مرحله نخست آزمون اختصاصی دانشگاههای افسری ارتش ج .ا.ا شرکت کرده و حد نصاب نمره قبولی آزمون ورودی را احراز داشته اند اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، پذیرفته شدگان مرحله نخست آزمون ورودی استخدام دانشجویان دانشگاههای افسری آجا جهت اطلاع از وضع نتایج خود می توانند از فردا سه شنبه 15 اردیبهشت به سایت اطلاع رسانی آجا به نشانی( www.aja.ir) ویا دفاتر استخدامی ارتش در سراسر کشور مراجعه کنند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: به منظور مساعدت به داوطلبانی که در حال حاضر مشغول طی دوره پیش دانشگاهی هستند ،اسامی در دو گروه اعلان شده و چنانچه اسامی برخی از پذیرفته شدگان در گروه نخست منظور نشده داوطلبان می توانند اسامی خود را درگروه دوم جستجو کرده و جهت انجام مراحل گزینش اعزام شوند.
در پایان این اطلاعیه تاکید شده است پذیرفته شدگان مرحله نخست آزمون ورودی بایستی برابر جدول زمانبندی اعلان شده در سایت مذکور جهت انجام سایر مراحل گزینش ( معاینات – تست ورزش – مصاحبه مکتبی و امنیتی ) راس ساعت 6:00 تاریخهای ذکر شده به نشانی( تهران - میدان حر – نرسیده به چهار راه کمالی – مدیریت گزینش واستخدام نزاجا) مراجعه کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد