همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

فعالیت 520 هیئت مذهبی دارای کد رسمی کشوری در بروجرد


  فعالیت 520 هیئت مذهبی دارای کد رسمی کشوری در بروجرد

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق جعفرپور عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، اظهار داشت: آموزش قرآن به 450 قرآن‌آموز پیش دبستانی یکی از برنامه‌های این نهاد در یک سال اخیر است.

وی ادامه داد: تأکید بر آموزش قرآن کریم و آموزه‌های دینی در کودکی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و در شکل‌گیری شخصیت افراد نقش بسزایی دارد.

جعفرپور خاطرنشان کرد: آموزش حفظ عمومی قرآن کریم در سطح شهر و روستا برای 185 نفر و آموزش صحیح‌خوانی قرآن به یک هزار و 460 نفر از دیگر برنامه‎های آموزشی تبلیغات اسلامی بروجرد در یک سال کاری اخیر است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به ساماندهی، نظارت و پشتیبانی کانون مداحان، متذکر شد: تشکیل پرونده برای 400 مداح برادر، صدور مجوز و حمایت از 10 کانون‎ فرهنگی ـ تبلیغی و فعالیت فرهنگی و مذهبی در فضای مجازی بخش دیگری از فعالیت‌های این اداره را تشکیل می‎دهد.

جعفرپور با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان کرد: هفته دولت فرصت خوبی برای ارائه عملکرد ادارات و دستگاه‎های اجرایی است.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از نهادهایی است که از بطن پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی(ره) با اهداف مشخص و تعریف شده‌ای شکل گرفته و از سال 1360 برنامه‎های فرهنگی و مذهبی و دینی خود را آغاز کرده است.

جعفرپور در پایان اضافه کرد: اهم فعالیت‌های این سازمان در سه بخش فرهنگی و مذهبی، قرآنی و تشکل‎های دینی، فرهنگی و مذهبی صورت می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد