ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بهروز
کریمی افزود: هرچند با طراحی و راهاندازی سیستمهای مبتنی بر اطلاعات
متمرکز در مراکز درمانی و بیمارستانهای ملکی و متعلق به این سازمان، دیگر
نیازی به دفترچه بیمه وجود ندارد و نسخه ها به صورت الکترونیکی تولید
میشوند ولی در مراکز غیرسازمانی و بخش خصوصی، بیمه شدگان و افراد خانواده
آنان همچنان به اوراق دفترچه بیمه احتیاج دارند به همین دلیل مراجعات به
شعب و کارگزاریها برای صدور دفترچههای جدید و یا تامین اعتبار آن فراوان
است و بدیهی است با افزایش تعداد بیمه شدگان این رفت و آمدها نیز افزایش
یابد.
وی اظهار داشت: با دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و به منظور
رضایت خاطر مخاطبین، طرحهای متنوعی جهت غیرحضوری نمودن درخواست تعویض
دفترچه تهیه شده که یکی از طرحها در ١٤ کارگزاری در سطح شهر تهراندر حال
پایلوت و آزمایش است که چنانچه با استقبال بیمه شدگان مواجه شود قابلیت
تعمیم در سراسر کشور را خواهد داشت.
کریمی افزود: در این طرح بیمه شده با مراجعه به سایت https://crm.tamin.ir
و ثبت نام در آن میتواند در صورت اتمام اوراق دفترچههای بیمه خود و
خانواده درخواست تولید دفترچه نماید و زمان و مکان دریافت آن را خود تعیین
نماید تا بدون لزوم به مراجعه حضوری دفترچههای خود را دریافت کند. در حال
حاضر کارگزاریهای مرتبط با شعب ٧ ، ٩ ، ١٣ ، ١٦ ، ١٩ ، ٢٢ ، ٢٩ و شمیران در
این طرح مشارکت دارند.