ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
مشترک گرامی،
شما با ورود به بخش "مدیریت حساب" می توانید بسیاری از امور مربوط به سیمکارت خود مانند آگاهی از جزییات خط یا خطوط خریداری شده، شرح طرحها و بسته های پیشین و کنونی، مشاهده و پرداخت صورتحساب و غیره را بدون نیاز به برقراری تماس با مرکز خدمات مشتریان رایتل، انجام دهید.
در این راهنما، مقدمات لازم برای آشنایی با "سامانه مدیریت حساب" در اختیار شما قرار میگیرد
در قسمت "طرح های ویژه"، برخی طرحها، محصولات و تعرفه های ویژه رایتل ، جزئیات بسته ها نمایش خریداری شدداده می شود که میتوانید مشخصات و شرایط خرید هر یک از آنها را در همان قسمت مطالعه و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام نمایید