بسمه تعالی
شرایط و ضوابط دفاترخدمات الکترونیک انتظامی سال 1399 شرایط و ضوابط اداره دفاتر
در
زیر به بخشی از شرایط اداره دفتر اشاره میگردد تا متقاضیان با آشنایی
کامل از آن به ثبت نام در فراخوان الکترونیک تأسیس دفتر خدمات الکترونیک
انتظامی اقدام نمایند.
- مدیریت و مسئولیت کلیه هزینه های دفاتر از قبیل (آب، برق، مالیات، حقوق کارکنان، اجاره بها، دکوراسیون، تجهیزات سخت افزاری، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، مبلمان، عوارض و ...) برعهده مدیران دفاتر می باشد.نکته: هیچگونه اعتباری برای ارائه تسهیلات یا وام به مدیر دفتر وجود ندارد.
- فضای مورد قبول برای تأسیس دفتر باید بر اساس استاندارد های تعیین شده از طرف شرکت پژوهش و توسعه ناجی باشد.
- کارکنان دفاتر میبایست دارای بیمه تامین اجتماعی بوده و مدیر دفتر باید کلیه حقوق مربوطه را مطابق قوانین اداره کار پرداخت نماید.
- تعداد کاربران متناسب با خدمات و حضور مشتری در دفتر می باشد.
- هر کاربر برای ارائه خدمت نیاز به یک رایانه رومیزی به همراه کلیه لوازم جانبی آن دارد.
- تأمین تمامی تجهیزات فنی (رایانه و لوازم جانبی آن، اسکنر، پرینتر، تجهیزات امنیتی و غیره) مطابق دستورالعمل های فنی، برعهده مدیر دفتر می باشد.
- حضور تمام وقت مدیر دفتر در دفتر الزامی است.
شرایط عمومی
- داشتن تاهل
- بومی محل مورد تقاضا
- دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کاردانی
- دارا بودن اطلاعات پایه مهارت با کامپیوتر ICDL
- تدین به دین مبین اسلام
- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت قانونی(ویژه آقایان)
- تابعیت و اعتقاد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی
- نداشتن سابقه محکومیت موثر و محرومیت از حق خدمات دولتی
- حداقل سن داوطلب کمتر از 25 سال و حداکثر بیشتر از 60 سال نباشد.
- عدم اشتغال
- نداشتن فساد مالی، اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان
- نداشتن سابقه سوء امنیتی و عضویت و وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی ضد انقلاب، معاند و غیرقانونی
- برخوردار بودن از سلامت روحی و روانی
شرایط اختصاصی(امتیازات)
پذیرش افراد بر اساس امتیازات کسب شده آنها می باشد.
مواردی که دارای امتیاز است به طور خلاصه شرایط اکتساب به شرح زیر می باشد:
نکته: امتیازات کسب شده متقاضیان در هر شهر با هم سنجیده شده و منتخبین افرادی هستند که بالاترین امتیاز را در آن شهر کسب کنند.
الف) مدرک تحصیلی: مدارک تحصیلی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا دانشگاههای نیروهای مسلح مورد پذیرش میباشد
ب) دارا بودن مهارتهای رایانه: مهارت هفتگانه رایانه (ICDL) که مدرک آن توسط مراکز معتبر صادر شده باشد. نکته: مراکز معتبر مراکزی هستند که دارای مجوز از سازمان فنی و حرفهای کشور یا معاونت مدیریت و برنامهریزی ریاست جمهور باشند.
ج) سابقه کار مدیریتی:
سابقه مدیریتی برابر احکام صادره در مراکز دولتی به صورت هم تراز با
نیروهای مسلح تطبیق و محاسبه میشود. قابل ذکر است، سوابق مدیریتی شرکتهای
عمومی غیر دولتی پس از احراز سابقه و دارا بودن شرایط تطبیق بلامانع است
سابقه مدیریتی شرکتهای خصوصی نامعتبر و غیر معروف مورد تأیید نمیباشد.
د) جانباز: سابقه جانبازی باید به تأیید بنیاد شهید، امور ایثارگران یا معاونت انسانی واحدهای نیروهای مسلح رسیده باشد. نکته: رأی کمیسیون پزشکی ملاک سابقه جانبازی و درصد جانبازی نمیباشد.
و) سابقه آزاده: سابقه آزاده باید به تأیید بنیاد شهید، امور ایثارگران یا معاونت انسانی واحدهای نیروهای مسلح رسیده باشد.
ز) خانواده شهید: سوابق خانواده شهید صرفاً از بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد قبول میباشد.
ح) سابقه بسیجی: سوابق بسیجی فعال بر اساس آیین نامه بسیج که تأیید آن توسط مراکز ذیربط تعیین میگردد و صرفاً با فرم استاندارد مورد تایید میباشد.
ط) رزمنده: رزمندگان و اعضای خانواده های درجه یک آنها دارای شرایط امتیازی رزمنده می باشند.
تذکرات:
- پاسخ گویی به سئوالات تنها از طریق شماره تلفن 81240141 و 88676166 با پیش شماره 021 است.
- خانواده های درجه یک شامل پدر، مادر، همسر و فرزندانو خانوادههای درجه دو شامل برادر و خواهر شخص متقاضی میباشد.
- پذیرش متقاضی طی مراحل مختلف صورت میگیرد. پذیرفته شدگان هر مرحله میبایست مدارک یا اقدامات مرتبط با آن مرحله را در اسرع وقت انجام دهند.
- اطلاع رسانی مراحل مختلف از طریق درج در همین سایت، پیامک به شماره همراه و ارسال رایانامه به پست الکترونیک ثبت شده در سامانه فراخوان، اطلاع رسانی خواهد شد.
- هزینه پیامک های ارسالی از طرف سیستم فراخوان به متقاضیان، جهت اطلاع رسانی و ارتباط با متقاضیانی که در سیستم فراخوان ثبت نام مینمایند به عهده متقاضیان می باشد.
- درصورتیکه درخواست عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی را به اپراتور تلفن همراهتان داده اید، پیامک های ما به دست شما نخواهد رسید برای رفع این مشکل باید دریافت پیامک های تبلیغاتی را از طریق اپراتور تلفن همراهتان فعال نمایید.
- پس از ارسال مدارک و رفع نقص به هیچ وجه به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نمی شود.
- مدارک ارسال شده در فراخوان های قبلی قابل استناد نمی باشد و باید در هر فراخوان مدارک جدیدی ارائه گردد.
- ارائه آدرس دقیق و صحیح پستی متقاضی در هنگام ثبت نام جهت برقراری ارتباط و دعوت جهت پیگیری امور الزامی می باشد.
- اولین مرحله ارزیابی بر اساس امتیازاتی است که افراد از ثبت اطلاعاتشان در سامانه فراخوان کسب می نمایند لذا شایسته است که متقاضیان اطلاعات خواسته شده را با دقت و حوصله تکمیل نمایید.
- در حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز عبور خود کوشا باشید.
- ثبت نام در سامانه به منزله اخذ مجوز دفتر خدمات الکترونیک نبوده و هیچ حقی را از این بابت برای متقاضی ایجاد نمی کند. لازم به ذکر است اخذ مجوز دفاتر منوط به کسب امتیاز بیشتر نسبت به دیگر شرکت کنندگان و طی تمامی مراحل قانونی است.