ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
سوال: نوبت دهی مراکز درمانی/بیمه ای از طریق سرشماره (#1420*4* ) در برخی مواقع قطع بوده و امکان دریافت نوبت تلفنی هم میسر نمی باشد؟
جواب: امکان اخذ نوبت از طرق ذیل امکان پذیر است:
1. نوبت دهی اینترنتی با مراجعه به آدرس nobat.tamin.ir
2. نوبت دهی اینترنتی با مراجعه به آدرسreserve.tamin.ir برای شعب بیمه ای و کارگزاری
3. نوبت دهی از طریق دستگاههای وب کیوسک
4. نوبت دهی از طریق اپلیکیشن موبایل جهت گوشی های اندروید( قابل دریافت از طریق کافه بازار و سایت tamin.ir )
5. نوبت دهی از طریق مراجعه حضوری
سوال: امکان اخذ نوبت در سامانه غیرحضوری وجود دارد؟
جواب: امکان اخذ نوبت از طرق ذیل امکان پذیر است:
1. نوبت دهی اینترنتی با مراجعه به آدرس nobat.tamin.ir برای مراکز درمانی
2. نوبت دهی اینترنتی با مراجعه به آدرسreserve.tamin.ir برای ادارت کل استانی، شعب بیمه ای و کارگزاری
3. نوبت دهی از طریق دستگاه های وب کیوسک
4. نوبت دهی از طریق اپلیکیشن موبایل جهت گوشی های اندروید ( قابل دریافت از طریق کافه بازار و سایت tamin.ir )
5. نوبت دهی از طریق مراجعه حضوری
6. نوبت دهی از طریق کد دستوری USSD با سرشماره (#1420*4* )، می باشد