همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

نوبت دهی تامین اجتماعی

  سوال: نوبت دهی مراکز درمانی/بیمه ای از طریق سرشماره  (#1420*4* ) در برخی مواقع قطع بوده و امکان دریافت نوبت تلفنی هم میسر نمی باشد؟

جواب: امکان اخذ نوبت از طرق ذیل امکان پذیر است:
1. نوبت دهی اینترنتی با مراجعه به آدرس nobat.tamin.ir
2. نوبت دهی اینترنتی با مراجعه به آدرسreserve.tamin.ir برای شعب بیمه ای و کارگزاری
3. نوبت دهی از طریق دستگاههای وب کیوسک
4. نوبت دهی از طریق اپلیکیشن موبایل جهت گوشی های اندروید( قابل دریافت از طریق کافه بازار و سایت  tamin.ir )
5. نوبت دهی از طریق مراجعه حضوری


سوال: امکان اخذ نوبت در سامانه غیرحضوری وجود دارد؟
جواب: امکان اخذ نوبت از طرق ذیل امکان پذیر است:
1. نوبت دهی اینترنتی با مراجعه به آدرس nobat.tamin.ir برای مراکز درمانی
2. نوبت دهی اینترنتی با مراجعه به آدرسreserve.tamin.ir برای ادارت کل استانی، شعب بیمه ای و کارگزاری
3. نوبت دهی از طریق دستگاه های وب کیوسک
4. نوبت دهی از طریق اپلیکیشن موبایل جهت گوشی های اندروید ( قابل دریافت از طریق کافه بازار و سایت    tamin.ir )
5. نوبت دهی از طریق مراجعه حضوری
6. نوبت دهی از طریق کد دستوری USSD با سرشماره  (#1420*4* )، می باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد