ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
شرکت بهپرداخت ملت در جشنواره ملی یکصد واحد مشتریمدار که در مرکز همایشهای بینالمللی رایزن برگزار شد، نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره را از آن خود کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بهپرداخت ملت، هیات داوران جشنواره با در نظر گرفتن اصل مشتریمداری بهعنوان یک اصل مدیریتی و اهتمام موجود در این شرکت برای جلب رضایت مشتریان با بهرهگیری از ظرفیتهای ارتباطی، بالاترین امتیاز را بر مبنای ارزیابیهای تخصصی انجامشده به «بهپرداخت ملت» اختصاص دادند.
بر این اساس، نشان ویژه و لوح برتر این جشنواره از مجمع مدیران ایران به محمدرضا نمازی؛ مدیرعامل شرکت بهپرداخت ملت اعطا شد.
بنا بر این گزارش، در مراسم اختتامیه این جشنواره، مقامات دولتی و مدیران کارآفرین واحدهای تولیدی و بنگاههای اقتصادی بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتریمداری در راستای ارتقای بخش اقتصادی کشور و کمک به بهینهسازی کیفیت محصولات و خدمات تولیدی، به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقای رضایت مشتری پرداختند و موضوعاتی همچون انتقال دانش و تجارب مسئولان و متخصصان مدیریت ایران در اشاعه و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بینالمللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری تولیدات ملی در رعایت حقوق مصرفکننده با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات با کیفیت برتر و ارائه راهکارهای نوین و تقویت استراتژیهای سازمان بهمنظور برآوردهکردن نیازهای مشتریان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.