همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اهداف و آثار ایجاد شبکه خدمات مشاوره فنی و مهندسی کشاورزی

آشنایی با؛
اهداف و آثار ایجاد شبکه خدمات مشاوره فنی و مهندسی کشاورزی

اشاره:
 سرمایه انسانی یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین عوامل در فرآیند توسعه بوده و بخش کشاورزی در حال حاضر با چالش عدم به‌کارگیری بهینه سرمایه انسانی مواجه است و وضعیت بهره‌برداران و کشاورزان چه از نظر میزان سواد و چه از نظر میزان اطلاعات روز به‌گونه‌ای نیست که بتوانند از ظرفیت‌ها و منابع در اختیار حداکثر استفاده را ببرند.
اختلاف عملکرد کشاورزان نمونه در هر سال مؤید این قضیه است که فاصله عمیقی بین حداکثر و حداقل تولید در واحدهای بهره‌برداری وجود دارد و توده وسیعی از بهره‌برداران بخش کشاورزی از دانش و فناوری مناسب برخوردار نیستند.
یکی از راه‌های رفع این نواقص استفاده از خدمات فنی و مهندسی فارغ‌التحصیلان کشاورزی است که عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هستند و از طریق این سازمان رتبه‌بندی می‌شوند و صلاحیت فنی و علمی آنان مورد تأیید سازمان مزبور قرار می‌گیرد. این گروه می‌توانند در قالب افراد حقیقی و حقوقی و تشکل‌های صنفی مانند دیگر کشورها و دیگر عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و حقوقی کشور خدمات فنی و مشاوره‌ای خصوصی را در بخش کشاورزی راه‌اندازی کنند.
******************************************

شبکه خدمات مشاوره فنی و مهندسی کشاورزی
شبکه خدمات مشاوره فنی و مهندسی کشاورزی عبارت از ساماندهی یک نظام خدمات فنی و مهندسی غیردولتی با مشارکت دانش‌آموختگان کشاورزی است که با هدف تأمین  نیازهای فنی و اطلاعاتی بهره‌برداران، اصلاح مدیریت مزارع و کاربرد فناوری‌های نوین در عرصه کشاورزی، ایجاد می‌شود.
 چشم‌انداز خدمات مشاوره فنی کشاورزی تدارک نظام غیردولتی و غیرمتمرکز بوده و مأموریت آن ارایه خدمات فنی – مهندسی به‌منظور تحقق اهداف بخش کشاورزی و فراهم کردن زمینه افزایش دسترسی کشاورزان به اطلاعات، دانش و فناوری موردنیاز از طریق یک نظام خصوصی کارآمد، مؤثر و پایدار است.
ایجاد شبکه خدمات مشاوره فنی و مهندسی در جامعه روستایی و کشاورزی ایران به‌دلیل حضور محدود کارشناسان دستگاه‌های اجرایی در مناطق روستایی، می‌تواند کارکردهای متنوعی در حوزه خدمات فنی و مهندسی و مشاوره‌ای به کشاورزان در زمینه زراعت، باغبانی، امور دام و شیلات، آب و خاک، مکانیزاسیون، منابع‌طبیعی، بازاریابی، صنایع تبدیلی و تکمیلی و ارتباط با بازارها داشته باشد.
از این رو، در راستای اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون برنامه چهارم توسعه و قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مبنی بر واگذاری فعالیت‌های قابل واگذاری به بخش غیردولتی برای کاهش تصدی‌های دولتی، همچنین نظر به گستردگی و تنوع فعالیت‌های کشاورزی و کثرت نسبت بهر‌ه‌برداران کشاورزی به کارشناسان سیستم دولتی و وجود تشکل‌های مختلف در بخش نظیر شرکت‌های تعاونی تولید کشاورزی، شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی، کلینیک‌ها یا آزمایشگاه‌های گیاه‌پزشکی و سایر تشکل‌های موجود و با توجه به وظیفه‌مندی دولت در راستای ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی برای دانش‌آموختگان بخش کشاورزی، ایجاد سازوکار لازم به‌منظور فراهم آوردن بستر مناسب برای به‌کارگیری آنها در بخش، به‌ویژه در عرصه‌های تولید کشاورزی در قالب شبکه خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی (غیردولتی)، اهمیت و ضرورت دارد.
براساس این، در راستای عملیاتی کردن دستورالعمل استقرار شبکه خدمات مشاوره فنی و مهندسی کشاورزی، وزیر وقت جهاد کـشاورزی در نـامـه‌های شـمـاره 6828/020 مـورخ 31/2/1386 و شماره 7044/020 مورخ 9/3/1385، تمام فعالیت‌های تصدی‌گری قابل واگذاری در عرصه کشاورزی (به شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای) را به سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌های سراسر کشور ابلاغ کرد.

اهداف کلی
فراهم کردن زمینه‌های لازم برای استقرار شبکه خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی در بخش کشاورزی.

اهداف اختصاصی
- افزایش پوشش خدمات مشاوره‌ای و فنی کشاورزی برای بهره‌برداران کشاورزی کشور؛
- فراهم کردن زمینه اشتغال بخشی از دانش‌آموختگان بخش کشاورزی در عرصه‌های تولید؛
- ارتقای سطح دانش و مهارت تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی؛
- انتقال یافته‌های علمی و تحقیقاتی به بخش کشاورزی؛
- ارتقای کمی و کیفی بازده تولید در واحدهای بهره‌برداران ؛
- کاهش هزینه‌ها، افزایش درآمد و بهبود سطح زندگی کشاورزان؛
- افزایش اثربخشی اعتبارات دولتی؛
- تجاری‌سازی تولید از طریق اصلاح نظام مدیریت تولید؛
- ارتقای بهره‌وری در بخش کشاورزی؛
- جلب مشارکت بخش غیردولتی در انجام فعالیت‌های قابل واگذاری بخش کشاورزی.

مستندهای قانونی
- سیاست‌های اجرایی اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
- بند «ی» ماده 18 قانون برنامه چهارم توسعه مبنی بر ایجاد انگیزه‌ برای جذب متخصصان توسط تولیدکنندگان و بهره‌برداران به‌منظور گسترش آموزش و ترویج با استفاده از خدمات فنی بخش خصوصی و تعاونی به میزان حداقل 30 درصد تولیدکنندگان و بهره‌برداران؛
- به استناد مواد 102،136،140، 145 و 156 قانون برنامه چهارم توسعه، کاهش تصدی‌گری‌های دولتی و واگذاری امور به بخش غیردولتی از طریق سازوکارهای مناسب پیش‌بینی شده، صورت خواهد گرفت؛
- ماده 2 آیین‌نامه اجرایی ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (مصوبه شماره 31426/ت26977هـ‌ مورخ 1/7/1381 هیأت وزیران).

تعاریف و  مفاهیم
شرکت خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی
ساختاری دارای یک نظام حقوقی مستقل و غیردولتی که به ارایه خدمات فنی و مشاوره‌ای در بخش کشاورزی مبادرت می‌ورزد.
پهنه‌بندی
تعیین حیطه عمل و استقرار متناسب شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی براساس ظرفیت‌های منطقه‌ای و با در نظر گرفتن عوامل مؤثر سطح زیرکشت، تعداد واحدهای دامی و سایر موارد.
خدمات مشاوره‌ای
ارایه هر نوع مشاوره‌، راهنمایی و آموزش در امور فنی، تولیدی، اداری، بازرگانی، مالی و سایر امور مربوط به کشاورزی و همچنین نظارت فنی بر فرآیند تولید در عرصه‌های زراعی، باغی، دامی، منابع‌طبیعی و صنایع وابسته به کشاورزی.
خدمات فنی و مهندسی کشاورزی
تمام خدمات اجرایی در زمینه‌های کشاورزی نظیر گیاه‌پزشکی، مکانیزاسیون کشاورزی، تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی، خدمات بازرگانی، خدمات مالی و بیمه‌ای و سایر خدمات مرتبط.
شبکه‌ خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی
مجموعه شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی، شرکت‌های تعاونی‌ تولید، شرکت‌های زراعی و سایر تشکل‌های حقوقی مرتبط با بخش کشاورزی که با دارا بودن شرایط موردنیاز، به‌عنوان عضوی از شبکه خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی در عرصه کشاورزی فعال هستند.
عاملان شبکه
تمام دانش‌آموختگان غیردولتی بخش کشاورزی در قالب شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای، فنی و مهندسی کشاورزی.
شاخص‌های پهنه‌بندی برای استقرار شبکه ؛
- اساس پهنه‌بندی برای استقرار شبکه، دهستان بر مبنای تقسیمات کشوری وزارت جهادکشاورزی؛
- در حوزه جغرافیایی دهستان در صورت فعالیت دو یا چند شرکت در یک دهستان، تقسیم‌بندی برای محدوده عملیات و فعالیت شرکت‌ها، روستاهای آن دهستان هستند؛
- به‌منظور ایجاد فضای رقابتی بین شرکت‌ها و در راستای تعامل مناسب و ارایه خدمات مطلوب‌تر به کشاورزان و بهره‌برداران پس از سه سال از شروع فعالیت، مرزبندی محدوده جغرافیایی فعالیت شرکت‌ها در محدوده شهرستان حذف خواهد شد.
وظایف شرکت‌ها
- خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و ترویجی بخش کشاورزی، خدمات فنی و مهندسی کشاورزی، خدمات گیاه‌پزشکی، خدمات مکانیزاسیون کشاورزی، خدمات تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی، خدمات بازرگانی (بازاریابی و بازاررسانی)، خدمات مالی و بیمه‌ای، ایجاد مراکز فروش و سایر خدمات؛
- ارایه مشاوره فنی به بهره‌برداران در زمینه زراعت، باغبانی، امور دام، آب و خاک، مکانیزاسیون، شیلات، منابع‌طبیعی، بازاریابی، بازاررسانی و صنایع تبدیلی؛
- ارایه خدمات بیمه محصولات کشاورزی ؛
- ارایه مشاوره فنی به تشکل‌ها و نهاد‌های غیردولتی؛
- تهیه طرح‌های توسعه منطقه‌ای و محلی؛
- کمک به برنامه‌ریزی اقتصادی کشاورزان؛
- ارایه خدمات نهاده‌ای، ماشین‌آلات، بذر، کود و سم؛
- اجرای طرح‌های فنی و مهندسی در امور کشاورزی و دامپروری؛
- ارایه خدمات آموزشی مهارتی به بهره‌برداران؛
- ایجاد مزارع الگویی در مناطق روستایی؛
- انجام مطالعات اقتصادی، اجتماعی، نیازسنجی و امکان‌سنجی اجرای طرح‌های کشاورزی؛
- ایجاد آموزشگاه‌های آزاد کشاورزی و مراکز تحقیقاتی خصوصی؛
- تولید و توزیع بذر و نهال اصلاح‌شده؛
- کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی؛
- ایجاد سیستم‌های اطلاع‌رسانی در شبکه کشاورزی؛
- بازاریابی، بازاررسانی و صادرات محصولات کشاورزی.
منبعwww.spac.ir

70 درصد فارغ‌التحصیلان رشته‌های نظری بیکارند


70 درصد فارغ‌التحصیلان رشته‌های نظری بیکارند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 70 درصد فارغ‌التحصیلان رشته‌های نظری بیکارند، گفت: این در حالی است که 90 درصد دانش‌آموزانی که از هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای فارغ‌التحصیل شده‌اند، شاغل هستند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، حمیدرضا حاجی‌بابایی در نخستین گردهمایی مدیران هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور که امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه در نظام تعلیم و تربیت، تولید نیروی انسانی است و این امر جز از طریق توجه ویژه به معلمان امکان‌پذیر نیست.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان "همت مضاعف، کار مضاعف " ادامه داد: "همت مضاعف و کار مضاعف " موجب دلگرمی فرهنگیان می‌شود و باید با تلاش زیاد، آموزش و پرورش را در ریل اصلی خود قرار داده و جایگاه آن را تفسیر کنیم.
حاجی‌بابایی در خصوص نقش خطیر معلمان خاطرنشان کرد: هیچ‌کس به اندازه معلم مسئول نگهداری جایگاه خود نیست و این وظیفه نخست بر عهده آموزش و پرورش و سپس بر عهده جامعه است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد کشور است، تصریح کرد: کشور بدون آموزش و پرورش مقتدر نمی‌تواند به توسعه و اقتدار دست پیدا کند همچنین پیوند میان حاکمیت و مردم مرهون توجه ویژه به تأثیرگذارترین نهاد اجتماعی یعنی آموزش و پرورش است.
آموزش و پرورش باید به جایگاه اصلی خود بازگردد
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش باید به جایگاه اصلی خود بازگردد و هیچ حزب و گروهی نمی‌تواند ادعا کند که این نهاد از آن آنهاست.
حاجی‌بابایی اضافه کرد: هیچ قدرتی بدون همکاری با فرهنگیان نمی‌تواند موفق شود و این رابطه دوجانبه است.
وی افزود: اعتبارات کم، عدم توجه به مدیر، نداشتن انباردار و استادکار و عدم تجهیز کارگاه‌ها به وسایل مورد نیاز از جمله مشکلات هنرستان‌هاست.
وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: محوری‌ترین کار بنده در دوران وزارت، توجه به هنرستان‌هاست زیرا اشتغال، مشکل اصلی کشور به شمار می‌رود و هنرآموزان هنرستانی پس از اینکه فارغ‌التحصیل شدند، می‌توانند وارد بازار کار شوند.
90 درصد فارغ‌التحصیلان هنرستان‌ها‌‌ شاغل هستند حاجی‌بابایی گفت: بیش از 90 درصد فارغ‌التحصیلان هنرستان‌ها، شاغل هستند اما 70 درصد افرادی که در رشته‌های نظری تحصیل کرده‌اند، بیکارند.
وزیر آموزش پرورش در خصوص هنرستان‌های خارج از کشور تصریح کرد: در هنرستان‌های خارج از کشور اقشار مختلف مشغول به تحصیل هستند و علت این امر آن است که به محض فارغ‌التحصیل شدن وارد بازار کار می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: در کشور ما افراد پس از فارغ‌التحصیل شدن، برخی مشاغل را سطح پایین می‌دانند این در حالی است که در کشورهای پیشرفته افراد شغلی را انتخاب می‌کنند که درآمد کافی در آن وجود داشته باشد.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص تحول بنیادین گفت: برای ایجاد تحول بنیادین در کشور، یک‌صد برنامه قابلیت اجرایی دارد و برای اجرایی کردن آن جلسه بسیاری تشکیل شد.
وی در خصوص بیمه طلایی فرهنگیان گفت: برخی افراد از بیمه طلایی به عنوان تبعیض یاد می‌کنند اما این بیمه، تبعیض محسوب نمی‌شود.
حاجی‌بابایی بیان کرد: ساماندهی در امور مالی، فضای آموزشی و نیروی انسانی نخستین اقدامی است که در دوره وزارت بنده در آموزش و پرورش صورت گرفته است.
وی در خصوص فضاهای ورزشی آموزش و پرورش نیز گفت: استخرهای متعلق به آموزش و پرورش تنها به دانش‌آموزان و معلمان اختصاص دارد و هیچ‌کس جز این دو قشر نباید از آن استفاده کند همچنین آموزش و پرورش در شهر تهران، دارای 8 استخر و مجموعه ورزشی است که متأسفانه معلمان حتی آدرس آن را نمی‌دانند.
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در دوره ابتدایی همه دانش‌آموزان باید حداقل یک نوع شنا را بیاموزند و استخدام 20 هزار معلم ورزش در راستای این امر است همچنین یک‌صد سالن ورزشی نیز در شهر تهران با همکاری استانداری احداث می‌شود.
وی در خصوص مشاوره در مدارس گفت: در حال حاضر 12 هزار و 500 مشاور در آموزش و پرورش مشغول به کار بوده که بیشتر آنها در دوره متوسطه مشغول به خدمت هستند همچنین آموزش و پرورش درصدد است 10 هزار نیروی مشاور جدید استخدام کند.

افزایش نرخ بیکاری با افزایش بی‌رویه جمعیت

افزایش نرخ بیکاری با افزایش بی‌رویه جمعیت

اظهارات وزیر رفاه پیرامون لزوم اعمال سیاست‌های افزایش جمعیت واینکه اعلام شده است دین اسلام یکی از طرفداران افزایش جمعیت است اشتباه بوده است.
آیه 233 سوره بقره در قرآن دستور داده است که مادر باید دو سال کامل فرزند خود را شیر داده هیچ کس نباید به اندازه‌‌ای

که توانایی دارد تکلیف و وظیفه تعیین کند،‌ مادر نباید ازنگهداری فرزندی که به او زیان می‌رساند (از نظر بهداشت و سلامت) به زحمت افتد و پدر نباید بیش از حد معمول و متعارف از داشتن کودک متضرر شود.
ابن خلدون عالم بزرگ اسلام نیز 700 سال پیش اعلام کرده است که جمعیت زیاد فضا و هوا را آلوده می‌کند، به این ترتیب اگر بدون فراهم آوردن امکانات و تمهیدات لازم تغییر اندکی در روند باروری ایجاد کنیم معضلات مربوط به بیکاری، ازدواج، گرانی و کمبود مسکن و ... بیش از پیش خودنمایی می‌کند. براساس تست ورتهایم جمعیت‌شناس بزرگ هلندی نزدیک به 55 درصد جمعیت کشورما جمعیت زیر 20 سال بوده و بیش از 45 درصد نیز زیر 15 سال هستند که این تست گویای جمعیت جوان کشورماست که به شغل، مسکن، ازدواج و سایرامکانات نیاز دارد. ‌درحال حاضر بنا به اعلام مسئولان نرخ بیکاری در کشور 12 درصد است اگرچه نظر کارشناسان و صاحب‌نظران در مورد نرخ بیکاری بیش از رقم فعلی است. اما با در پیش گرفتن سیاست افزایش جمعیت، معضل بیکاری در کشور روند چشمگیری یافته و به جرات می‌توان گفت که نرخ بیکاری به بالای 30 درصد می‌رسد. از مهمترین مشکلات در جامعه مسئله افزایش بی‌رویه جمعیت است .‌باید همچنان شعارهایی مانند «بچه کمتر زندگی بهتر»‌ و «بچه که عمر و نفسه یکی خوبه دو تا بسه»‌ پیگیری شود و تدریس درس دو واحدی جمعیت و تنظیم خانواده که بر اساس رهنمودهای بزرگانی همچون امام‌خمینی(ره) در دانشگاه‌ها به طور اجباری پایه‌ریزی شده است ادامه یابد و قبل از کارشناسی طرح و ایده‌ها، سخن از افزایش جمعیت در کشور مطرح نشود. افزایش جمعیت درایران مانند کسی است که شماره کفشش دو نمره از پایش کوچک‌تر است به این معنا که باید رنج و فشار مضاعف بر مردم که به دلیل تحمل افزایش جمعیت بوده، احساس و برای آن چاره‌ای جدی اندیشید. خطر انفجار جمعیت در ایران به وقوع پیوسته و اگرچه باروری کم شده اما این مسئله در ارتفاع کم شده بلکه در سطح زیاد شده است. افزایش جمعیت در کشور شوک مضاعفی به مردم وارد می‌آورد، افزایش جمعیت، معضلات و آسیب‌های اجتماعی را در کشور تشدید می‌کند چرا که با افزایش فقر، زمینه وقوع جرم، جنایت بیشتر می‌شود. فرار دختران و کودکان، کودک‌آزاری و سایر معضلات ریشه در افزایش بی‌رویه جمعیت دارد که کشور را در گذشته دستخوش این آسیب کرده است.
*  آسیب‌شناس اجتماعی
آرمان روابط عمومی 30/1 
دوشنبه, 30 فروردین 1389
امان‌الله قرایی‌مقدم

دعوت به همکاری برای طراحی وبphp/ajax/jquery

     دعوت به همکاری برای طراحی وب
شرکت دلتارایانه سپهر جهت تکمیل کادر طراحی وب خود از کلیه کسانی که تسلط به زبانهای برنامه نویسی php/ajax/jquery
دارند جهت انجام پروژه های این شرکت دعوت بعمل می آورد شما می توانید با شماره 09163615036 بنام رضا مریدی تماس حاصل نمائید.


مشــخــصــات آگــهــی
نــام:     رضا مریدی
ایمــیل:     delta_rayaneh@yahoo.com

تلفن:    
موقعیت:     لرستان
آدرس:    
قیمت:    
تاریخ ثبت آگهی:      پنجشنبه 19 فروردین 1389
تاریخ انقضای آگهی:      دوشنبه 17 خرداد 1389

فروش ویلا ساحلی باشرایط عالی

     فروش ویلا ساحلی باشرایط عالی
یک قطعه زمین به میزان 2500متر با بر تجاری و ویلا250 متر داخل زمین دربین نور ومحموداباد(سمت ساحل)و با سند مالکیت باشرایط عالی به فروش میرسد .شماره تماس 09119158195


مشــخــصــات آگــهــی
نــام:     امیتا
ایمــیل:    

تلفن:    
09119158195
موقعیت:     مازندران
آدرس:    
قیمت:    
تاریخ ثبت آگهی:      دوشنبه 23 فروردین 1389
تاریخ انقضای آگهی:      جمعه 21 خرداد 1389
تاریخ بروز رسانی:      دوشنبه 23 فروردین 1389

ملک فروشی_قم

     ملک فروشی_قم
قم-منزل 100 متری .3 طبقه مجزا . نوساز . 26 متر مغازه > بر خیابان فرعی مناسب 16 متری و . . . قیمت 170 ملیون
09193534809


مشــخــصــات آگــهــی
نــام:     hossein
ایمــیل:     tanhay2@yahoo.com

تلفن:    
موقعیت:     قم
آدرس:     قم
قیمت:    
تاریخ ثبت آگهی:      چهارشنبه 25 فروردین 1389
تاریخ انقضای آگهی:      یکشنبه 23 خرداد 1389
تاریخ بروز رسانی:      چهارشنبه 25 فروردین 1389
   

یک باب ملک تجاری

     یک باب ملک تجاری
باامکانات برق و آب


مشــخــصــات آگــهــی
نــام:     نسرین عرفانی نیا
ایمــیل:    
  
تلفن:    
09133581838
موقعیت:     یزد
آدرس:     خیابان قیام
قیمت:     تومان150000000
تاریخ ثبت آگهی:      سه شنبه 31 فروردین 1389
تاریخ انقضای آگهی:      شنبه 29 خرداد 1389
تاریخ بروز رسانی:      سه شنبه 31 فروردین 1389
   

استخدام برنامه نویس PHP

استخدام برنامه نویس PHP
شرکت معماران عصر ارتباط جهت تکمیل کادر فنی خود به تعدادی برنامه نویس آشنا به PHP به صورت تمام وقت و پاره وقت نیازمند است.
متقاضیان می توانند رزومه کاری و نمونه کار های خود را به آدرس پست الکترونیکی info@aca.ir ارسال نموده یا با شماره تلفن 88904606 تماس حاصل فرمایند.



به‌روز شده در: ‪سه‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۸۹‬


مشخصات آگهی
نام:    معماران عصر ارتباط
ایمیل:   
تلفن:    88904606
انقضا:    ‪پنجشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹‬
موقعیت:    تهران
آدرس:    میدان فاطمی

استخدام صفحه آرای مطبوعاتی

استخدام صفحه آرای مطبوعاتی
یک مجموعه فرهنگی هنری جهت تکمیل کادر آتلیه خود از دانشجویان گرافیک و طراحان گرافیک دعوت به همکار می نماید.
علاقمندان می توانند رزومه کاری خود را به پست الکترونیک :alibenam7@yahoo.com ارسال نمایند.



به‌روز شده در: ‪سه‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۸۹‬
قیمت:

مشخصات آگهی
نام:    علی بنام
ایمیل:   
تلفن:   
انقضا:    ‪سه‌شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۸۹‬
موقعیت:    تهران
آدرس:    خیابان سمیه- خیابان پورموسی- کوچه شیرین - پلاک 44 - طبقه 5

استخدام مهندس صنایع و کارشناس مدیریت

استخدام مهندس صنایع و کارشناس مدیریت
موسسه مطالعات راهبردی سپینود شرق ، جهت تکمیل کادر کارشناسی خود از مهندسین صنایع و کارشناسان مدیریت برای همکاری در زمینه امکان‌سنجی ، طرح توجیهی و مطالعات بازار به صورت تمام وقت و نیمه وقت دعوت به عمل می آورد.
لطفا رزومه کاری و تحصیلی خود را به آدرس Sepinud@Gmail.com ارسال فرمایید.
تلفن تماس: 22887302



به‌روز شده در: ‪سه‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۸۹‬


مشخصات آگهی
نام:    سپینود شرق
ایمیل:   
تلفن:    22887302
انقضا:    ‪شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۹‬
موقعیت:    تهران
آدرس:    تهران - خ پاسداران - خ فرخی یزدی - پ 36

استخدام کارشناس شبکه

استخدام کارشناس شبکه
شرکت تیما شبکه در راستای تکمیل کادر قنی خود نیاز به یک کارشناس شبکه آقا با مشخصات زیر دارد.

1- آشنایی کامل با مفاهیم شبکه
2- آشنا با سیسکو و لینوکس
3- قابلیت کار تمام وقت و در صورت نیاز اضافه کاری
4-قابلیت اعزام به ماموریت های خارج از تهران
5- ساکن تهران
6- حداکثر سن 30 سال

محل کار آدرس شرکت میباشد.

از علاقه مندان دعوت میشود رزومه خود را به آدرس
info1@timanet.com
ارسال فرمائید.



به‌روز شده در: ‪سه‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۸۹‬


مشخصات آگهی
نام:    تیما شبکه
ایمیل:   
تلفن:    88102165 - 6
انقضا:    ‪پنجشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹‬
موقعیت:    تهران
آدرس:    خ بهشتی - تقاطع ولیعصر - خ عبادی - پلاک 10 - واحد 8

استخدام بازاریاب در اصفهان

استخدام بازاریاب در اصفهان
به تعدادی بازاریاب ترجیحا حرفه ای در امور بیمه با شرایط عالی نیازمندیم.مبتدی ها هم میتوانند در این کار مشارکت نمایند.ضمنا اموزش بازاریابی وبیمه به صورت رایگان از ما.شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید. شرایط بازاریابان:
خوش برخورد
اجتماعی
خوش سخن
دارای اعتماد به نفس
دارای حداقل مدرک دیپلم
شما میتوانید میزان کارمزد ونحوه پرداخت ان را نیزخودتان مشخص نمایید.
بیمه پارسیان کد531240 نمایندگی عطائی
تلفن تماس 09131103660


به‌روز شده در: ‪سه‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۸۹‬


مشخصات آگهی
نام:    محمد حسن عطائی
ایمیل:   
تلفن:    09131103660
انقضا:    ‪شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۹‬
موقعیت:    اصفهان
آدرس:   

استخدام بازاریاب

استخدام
گروه حریم قلم به منظور بازاریابی محصولات خود از میان افراد فعال استخدام می کند.



به‌روز شده در: ‪سه‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۸۹‬


مشخصات آگهی

نام:    خانم اسماعیل زاده
ایمیل:   
تلفن:    021 55412078 - 09128064279
انقضا:    ‪سه‌شنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۸۹‬
موقعیت:    تهران
آدرس:   


کارمند خانم و آقا حداقل دیپلم

کارمند خانم و آقا حداقل دیپلم
به تعدادی کارمند خانم و آقا حداقل دیپلم آشنا به کامپیوتر و برنامه کرل و فتوشاپ جهت کار در دفتر چاپخانه نیازمندیم


به‌روز شده در: ‪سه‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۸۹‬


مشخصات آگهی
نام:    فراهانی
ایمیل:   
تلفن:    33995284 - 6
انقضا:    ‪شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۹‬
موقعیت:    تهران
آدرس:    تهران میدان بهارستان ابتدای خ ظهیرالاسلام بالاتر از پاساژ شقایق پ 29 ط 2

استخدام برنامه نویس #C در اصفهان

استخدام برنامه نویس #C در اصفهان
شرکت بین المللی رایانه صنعت قائم از میان برنامه نویسان آشنا به زبان #C استخدام می نماید .

ساعت کار :
8 صبح الی 4 بعد از ظهر

جهت اطلاعات بیتر با شماره 09139112885 تماس حاصل نمایید .



به‌روز شده در: ‪سه‌شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۸۹‬


مشخصات آگهی

نام:    سعید شجاعی
ایمیل:   
تلفن:    0311 - 4204682
انقضا:    ‪شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۸۹‬
موقعیت:    اصفهان
آدرس:    اصفهان ملک شهر

آگهی فروش فوری منزل با متراژ بالا در بروجرد تماس ۰۹۳۶۹۸۲۴۴۸۸

آگهی فروش منزل مسکونی

تاریخ درج آگهی 17 مهر 89


448مترمربع ساختمان کلنگی با سند ششدانگ
با قیمت مناسب در شهر بروجرد استان لرستان بفروش می رسد
قیمت تا 30 میلیون تومان
فروش این محل یا معاوضه با زمین خانه و یا ماشین
آدرس :استان لرستان بروجرد خیابان جعفری کوچه امامزاده جعفر کوچه شهید شه پسند
شماره تماس 09369824488

شماره ثابت

آگهی فروش منزل با متراژ بالا در بروجرد تماس ۰۹۳۶۹۸۲۴۴۸۸

آگهی فروش منزل مسکونی

448مترمربع ساختمان کلنگی با سند ششدانگ
با قیمت مناسب در شهر بروجرد استان لرستان بفروش می رسد
قیمت تا 30 میلیون تومان
فروش این محل یا معاوضه با زمین خانه و یا ماشین
آدرس :استان لرستان بروجرد خیابان جعفری کوچه امامزاده جعفر کوچه شهید شه پسند
شماره تماس 09369824488

شماره ثابت




تسهیلات اشتغالزایی 30 میلیون تومان شد

تسهیلات اشتغالزایی 30 میلیون تومان شد

بیما- صندوق مهر امام رضا (ع) برای کارآفرینان تا سقف 30 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت می کند.
  

بیما-مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) در اولین نشست خبری خود با تاکید بر اینکه تسهیلات صندوق مهر امام رضا به صورت صددرصد قرض‌الحسنه و با کارمزد چهار درصد است، گفت: برای مشاغل خرد تا سقف پنج میلیون تومان، برای مشاغل متوسط تا سطح 10 میلیون تومان پرداخت می‌شود.
 سید محمد کریمی در ادامه به شرایط دریافت تسهیلات اشتغال از سوی این صندوق اشاره کرد و افزود: فرد درخواست کننده نباید شاغل یا دانشجو باشد باید حداقل دو سال سابقه کار و یا مدرک تحصیلی دانشگاهی یا فنی و حرفه‌ای یا کارو دانش باشد ضمن اینکه باید طرحی متناسب با کسب و کار و مدرک تحصیلی خود ارائه کند و وضعیت سربازی او نیز مشخص باشد.
وی پیشنهاد یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار برای این صندوق در قالب لایحه بودجه سال آینده خبر داد و گفت: در بودجه سال جاری 473 میلیارد تومان اعتبار به این صندوق اختصاص یافت که تاکنون 55 درصد آن تخصیص یافته، اما پیگیری‌های ما این است که این میزان افزایش یابد.
وی برای تشریح فعالیت‌های جاری صندوق مهر امام رضا (ع) با بیان اینکه فعالیت‌های صندوق هم اکنون به موضوع اشتغال و پرداخت تسهیلات در این حوزه منحصر شده است، گفت: در آخرین فراخوان ثبت نام برای دریافت تسهیلات اشتغال 626 هزار نفر از طریق سایت اینترنتی ثبت نام کردند که تا کنون به درخواست 375 هزار نفر رسیدگی شده است. این در حالی است که تنها 20 درصد این افراد واجد شرایط بوده‌اند.
وی به پرداخت 2 میلیون و 892 هزار فقره وام ازدواج از ابتدای تاسیس صندوق تا خرداد ماه سالجاری اشاره کرد و با بیان اینکه رقم این تسهیلات بیش از 5 هزار میلیارد ریال سهم بانکها و همین میزان نیز سهم صندوق‌ بوده است، گفت: از خرداد ماه سالجاری بانک مرکزی اعلام کرده است که بانکها به تنهایی می‌توانند وام ازدواج پرداخت کنند و فعالیتهای صندوق به اشتغال منحصر شد.
مدیرعامل صندوق مهر رضا با بیان اینکه این صندوق تاکنون 10 هزار میلیارد ریال در قالب 170 هزار فرصت شغلی تسهیلات پرداخت کرده است، گفت: یکهزار و 500 میلیارد ریال از این تسهیلات مربوط به اشتغال خرد و خانگی برای ایجاد 33 هزار و 500 شغل جهت زنان سرپرست خانوار، 8 هزار و 500 میلیارد ریال در قالب 137 هزار شغل برای مردان، 6 هزار و 100 میلیارد ریال برای 100 هزار نفر افراد شهری و 3هزار و 800 میلیارد ریال در قالب 70 هزار شغل برای افراد روستایی بوده است.
کریمی در ادامه از برنامه ریزی برای راه اندازی واحد ارتباط مردمی در ستاد صندوق خبر داد و بیان داشت: نظام جامع پیشنهادات و اتاق فکر نیز از مراکزی است که در صندوق مهر امام رضا (ع) در حال راه اندازی است. همچنین با دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری نیز تفاهم نامه‌ای امضا شده است که در مناطقی که مردم آن به امکاناتی از قبیل اینترنت یا دفاتر صندوق برای رسیدگی به درخواست خود دسترسی ندارند امکاناتی تهیه شود.
وی در ادامه با بیان اینکه صندوق مهر امام رضا (ع) تا کنون 10 هزار میلیارد ریال در قالب 170 فرصت شغلی تسهیلات پرداخت کرده است، گفت: 1500 میلیارد ریال از این تسهیلات مربوط به اشتغال خرد و خانگی برای ایجاد 33 هزار و 500 شغل برای زنان سرپرست خانوار، هشت هزار و 500 میلیارد ریال در قالب 137 هزار شغل برای مردان، شش هزار و 100 میلیارد ریال برای 100 هزار نفر افراد شهری و سه هزار و 800 میلیارد ریال در قالب 70 هزار شغل برای افراد روستایی بوده است.
کریمی در ادامه به تاسیس 31 شعبه صندوق و 330 دفتر شهرستانی در کشور اشاره کرد و با بیان اینکه واحد ارتباط مردمی در ستاد صندوق در حال راه اندازی است، گفت: نظام جامع پیشنهادات و اتاق فکر نیز از مراکزی است که در صندوق مهر امام رضا (ع) در حال راه اندازی است.
همچنین با دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری تفاهم نامه‌ای امضا شده که در مناطقی که مردم آن به امکاناتی از قبیل اینترنت یا دفاتر صندوق برای رسیدگی به درخواست خود دسترسی ندارند امکاناتی تهیه شود.
وی همچنین بر عهده گرفتن مصوبه صندوق تامین آتیه فرزندان ایران توسط صندوق مهر امام رضا (ع) را اعلام و خاطرنشان کرد: براساس این مصوبه به ازای تولد هر نوزاد یک میلیون تومان سپرده‌گذاری از سوی دولت در این صندوق انجام می‌شود و پس از آن ماهیانه و براساس دهک‌ خانوار حداقل 20 هزار تومان در صندوق سپرده گذاری می‌شود که 50 درصد آن از سوی دولت تامین خواهد شد.


منبع سایت قطره